نمایشگاه ایران هلث و حضور پلتفرم نوآوری ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • نمایشگاه ایران هلث و حضور پلتفرم نوآوری ویتا
پلتفرم نوآوری ویتا در نمایشگاه ایران هلث
۲۱خرداد ۱۴۰۲

نمایشگاه ایران هلث و حضور پلتفرم نوآوری ویتا

نمایشگاه ایران هلث و حضور پلتفرم نوآوری ویتا در این نمایشگاه برای اولین بار

پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان اولین مرکز تخصصی احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور اولین تجربه حضور خود در ۲۴ نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث را پشت سر گذاشت.

ایران هلث که یک فرصت استثنائی برای معرفی صنعت ریفربیش و نیز پلتفرم نوآوری ویتا بود از تاریخ ۶ الی ۹ خرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه ویتا از سوی تمام فعالان حوزه تجهیزات پزشکی مورد بازدید قرار گرفت. در این بازدیدها اغلب حاضرین با توجه به جدید بودن صنعت احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی پس از ارائه پرزنت توسط کارشناسان ویتا علاقمندی خود را به این حوزه اعلام کرده و همچنین توسعه این صنعت را یکی از عوامل یاری‌گر صنعت سلامت در کشور دانستند.

حضور ویتا در ایران هلث
حضور ویتا در ایران هلث

توسعه صنعت ریفربیش هدف حضور در ایران هلث
توسعه صنعت ریفربیش هدف حضور در ایران هلث
ایران هلث قدمی برای آغاز بهترینها در صنعت احیا و بازیابی
ایران هلث قدمی برای آغاز بهترینها در صنعت احیا و بازیابی
ایران هلث فرصتی برای ارائه دانش ویتا
ایران هلث فرصتی برای ارائه دانش ویتا
اولین تجربه ویتا حضوری پررنگ در ایران هلث
اولین تجربه ویتا حضوری پررنگ در ایران هلث

ارائه خدمات آموزشی

ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقمندان از حوزه‌های جذاب به ویژه برای قشر دانشجو در کشور بود. این آموزشها که با هدف ورود دانشجویان به بازار کار به صورت مرتب در مرکز ویتا برگزار می‌شود یک فرصت استثنائی با بهترین کیفیت آموزشی ممکن برای استفاده دانشجویان است.

آشنایی با تعمیرات برد، تعمیرات تجهیزات پزشکی، خرابی‌های شایع تجهیزات، عیب‌یابی و… بخشی از خدمات آموزشی ویتا به علاقمندان جهت ورود به بازار کار است.

همچنین گواهی معتبر نیز پس از آموزش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات در خصوص دوره‌ها با ما تماس بگیرید

غرفه ویتا

شلوغی قابل توجه ویتا بی‌شک نشانگر علاقه و پتانسیل موجود در حوزه ریفربیش تجهیزات پزشکی در ایران است.

بازدیدکنندگان که از تمامی شهرها و استان‌های کشور جهت بازدید از نوآوری، فناوری و دانش جدید در حوزه پزشکی و پیراپزشکی آمده بودند، راه‌اندازی صنعت ریفربیش را یک راه حل بسیار خوب برای رفع بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود، اسقاط و نبود تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی بویژه در شهرها و استان‌های محروم کشور دانستند.

ارتباط با بسیاری از مراکز که به خدمات ویتا نیاز داشته و هنوز آشنایی زیادی با این مجموعه دانش‌بنیان نداشتند، از نکات بسیار تاثیرگذار و مثبت نمایشگاه ایران هلث بود.

همچنین این نمایشگاه باب آشنایی و همکاری با برخی از مراکز فعال در حوزه تجهیزات پزشکی از سایر کشورها، بویژه کشورهای منطقه را نیز برای ویتا به ارمغان آورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.