بازدید روسای دانشگاه

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازدید روسای دانشگاه
گسترس خدمات ویتا با سقف کیفیت و کف قیمت
۲۹بهمن ۱۴۰۲

بازدید روسای دانشگاه

بازدید روسای دانشگاه چابهار و شوشتر از پلتفرم نوآوری ویتا برای مشاهده روند اجرایی پروژه‌های مراکز درمانی

در این دو بازدید روسای دانشگاه چابهار و شوشتر ضمن بازدید از روند اجرایی عملیات بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور، با قدردانی از زحمات پرسنل ویتا در جهت ارائه خدمات با کیفیت عالی و هزینه به صرفه برای مراکز درمانی، توسعه صنعت احیا و بازیابی (تعمیرات اساسی) را مسیری روشن برای آینده صنعت سلامت کشور دانستند.

در این بازدیدها ارزش کار پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان بنیانگذار تعمیرات اساسی و بازیابی در کشور بسیار حائز اهمیت دانسته شد.

بازدیدکنندگان با اذعان به کار بسیار به‌صرفه و فنی ویتا در چرخه سلامت، قول به مساعدت و همکاری با این شرکت دادند.

مدیرعامل ویتا نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات با هزینه حداقلی و بالاترین کیفیت ممکن به تمامی مراکز درمانی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم اعلام کرد.

دکتر محمدمعید ملک‌زاد در این بازدیدها ضمن اشاره به برخی ناملایمتی های موجود بر سر راه این صنعت از تمامی مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست تا برای مقابله با هزینه‌های اضافی، کارآفرینی و بهبود خدمات درمان در کشور با ویتا همکاری نمایند.

ایشان همچنین تاکید کردند ما در ویتا آماده ارائه هرگونه خدمات به هر گوشه از سرزمین ایران با بهترین شرایط هستیم. مرکاز و سازمان‌ها برای دریافت این خدمات تنها کافی است تا با همکاران ما تماس گرفته، ضمن دریافت مشاوره رایگان نسبت به تعمیرات اساسی تجهیزات خود به ویژ] تجهیزات سرمایه‌ای اقدام نمایند.

پرسنل بخش توسعه بازار ویتا آماده ارائه مشاوره در حوزه خرید دستگاه، فروش دستگاه اسقاطی با بالاترین قیمت و تعمیرات اساسی تجهیزات با گارانتی و خدمات هستند.

با توجه به اینکه خدمات ویتا در هیچ مرکز دیگری به صورت قانونی و با حداقل قیمت برای مراکز ارائه نمی‌شود، باید مسئولان تجهیزات پزشکی ارزش این خدمات را دانسته و جهت دریافت آن در اسرع وقت با همکاران ما در تماس باشند.

در نظر داشته باشید ارائه خدمات مربوط به تعمیرات اساسی همراه با گارانتی و مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی تنها مسیر مطمئن برای احیای مجدد تجهیزات اسقاطی است و لذا شما باید خدمات خود را از مراکزی بخواهید که حداقل این دو امتیاز را داشته باشند.

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

میهمانان نیز در این بازدید ضمن اظهار شگفتی و خوشحالی از ایجاد چنین مجموعه عظیم با خدمات بی‌نظیر در ایران آمادگی خود را نسبت به هرگونه همکاری و نیز استفاده از خدمات ویتا اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.