بررسی بازار جهانی تجهیزات پزشکی نوسازی شده

  • خانه
  • وبلاگ
  • بررسی بازار جهانی تجهیزات پزشکی نوسازی شده
۲۶اسفند ۱۴۰۲

بررسی بازار جهانی تجهیزات پزشکی نوسازی‌‌ شده

بررسی بازار جهانی تجهیزات پزشکی نوسازی شده نشان از اهمیت و جایگاه این صنعت در جهان دارد.

این بررسی نشان میدهد صنعت ریفربیش در جهان به ویژه در کشورهای پیشرفته،  یک چشم‌انداز بسیار روشن دارد و می‌توان امیدوار بود که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ تجهیز مراکز درمانی حتی در محروم‌ترین مناطق جهان، می‌توان به دستاوردهای بسیار چشمگیر این صنعت امیدوار بود.

این صنعت بسیار مقرون به صرفه با بهره‌گیری از تجربیات و دانش فنی بالا در حوزه تجهیزات پزشکی میتواند همچون اهرم قدرتی برای صنعت سلامت جهان به شمار آید، اهرم قدرتی که علاوه بر کاهش فشارهای هزینه‌ای در چرخه درمان، همچنین با بازگرداندن تجهیزات احیاء و نوسازی شده به صنعت سلامت، جلوی مصرف بیش از حد مواد اولیه را نیز بگیرد.

کشورهای پیشرفته به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی پس از بررسی تمام جوانب صنعت ریفربیش، به این نتیجه رسیدند که بحث ورود به حوزه احیاء و بازیابی میتواند یک انقلاب واقعی در صنعت سلامت جهان به وجود آورد.

این صنعت میتواند یک مسیر تسهیل کننده برای تجهیز تمام مراکز درمانی به ویژه مراکز درمانی در مناطق محروم جهان باشد. زیرا بازگشت تجهیزات پزشکی احیاء و بازیابی شده با کیفیت کارخانه‌ای و هزینه بسیار پایین میتواند یک راه چاره اساسی برای کشورهایی باشد که از قدرت مالی کمی جهت تامین تجهیزات پزشکی برخوردار هستند.

کشورهایی همچون آلمان و آمریکا که خود از تولیدکنندگان بسیار بزرگ تجهیزات پزشکی بوده و بخش بزرگی از بازارهای جهانی را در این حوزه در اختیار دارند، با توجه به ارزش حوزه نوسازی تجهیزات اسقاطی و سودآوری شگرف آن برای حوزه سلامت، جز نخستین کشورهایی هستند که به صنعت احیا و بازیابی روی آورده و امروزه توانسته‌اند در این حوزه نیز قدم‌های بسیار بزرگی برای بهداشت و سلامت جهانی بردارند.

این مسئله نشان از اهمیت بالای صنعت ریفربیش در جهان دارد و حال شرکت دانش‌بنیان ویتا نیز با اذعان به اهمیت این صنعت استراتژیک، به عنوان یک پیش‌قدم در این حوزه ورود کرده و سعی دارد تا با بهره‌وری از تیم بسیار قدرتمند خود این صنعت را در حوزه خاورمیانه ترویج کرده و ایران را از منافع اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و بهداشتی احیاء و بازیابی تجهیزات بهره‌مند سازد.

در این مسیر ویتا در نظر دارد تا با بهره‌مندی از نخبگان کشور و منابع موجود در داخل، بتواند در مسیر توسعه صنعت احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور قدم بردارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.