پروژه مشترک با خیرین

  • خانه
  • پروژه مشترک با خیرین

پروژه مشترک با خیرین

پروژه مشترک با خیرین در حوزه محرومیت‌زدایی یا تجهیز مراکز درمانی مناطق کم‌برخوردار در ایران مسیری روشن برای ساخت سرزمینی آباد.

باید گفت؛ یکی از مهمترین رسالت‌های شرکت ویستا تجهیز احیاء (ویتا) از همان آغاز فعالیت تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های مناطق محروم از جمله‌ استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام و …. بوده است. در این راستا ویتا همواره مسیری را در پیش گرفته است که بتواند بیشترین خدمات را با یاری سازمان‌ها و مراکز فعال در حوزه خیریه به مناطق محروم ارائه دهد.

لذا ارتباط گرفتن با موسسات خیریه و ارائه پیشنهادات بسیار سازنده جهت کمک به مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های این شرکت دانش‌بنیان بوده است.

حال پدر این مسیر، ویتا توانست با انعقاد یک قرارداد همکاری با بنیاد علوی که می‌توان آن را یکی از بازوهای محرومیت‌زدایی در کشور دانست، به هدف خود نزدیکتر شود.

در این قرارداد که با عنوان قرارداد پیاده‌سازی الگوی احیاء، ریفربیش و تامین تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های کم‌برخوردار کشور میان این دو مرکز منعقد شده است، هدف کمک به مراکز درمانی جهت احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی با حداقل هزینه و تقبل بخش اعظم این هزینه‌ها توسط شرکت ویتا و بنیاد علوی، کمک به تجهیز این مراکز با استفاده از تجهیزات احیاء شده در ویتا با کمترین قیمت ممکن و استفاده از امکانات و دانش فنی ویتا برای ارائه خدمات به بیمارستان‌های مناطق کم‌برخوردار در حوزه احیا و تعمیرات تجهیزات پزشکی است، تا مردم این مناطق بتوانند از آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این اقدامات بهره لازم را ببرند.

ویتا در مسیر محرومیت‌زدایی

ویتا معتقد است لبخند حق کودکان سیستان و بلوچستان است
ویتا معتقد است لبخند حق کودکان سیستان و بلوچستان است

شرکت ویستا تجهیز احیاء قصد دارد تا با افزایش همکاری در حوزه محرومیت‌زدایی از توان و دانش فنی و امکانات این مجموعه در این مسیر استفاده حداکثری را نماید، لذا این مجموعه آمادگی خود را برای همکاری با تمامی موسسات خیریه و سایر افراد حقیقی و حقوقی که علاقمند به فعالیت در حوزه محرومیت‌زادیی به ویژه در صنعت سلامت هستند، اعلام می‌کند.

جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ۰۲۱۷۴۳۹۱۰۱۱

هدف از این همکاری بهره‌مندی از منابع موجود کشور، عدالت در استفاده از تجهیزات پزشکی، کاهش آثار سوء مهاجرت بیماران جهت معالجه به سایر شهرها، صرفه اقتصادی برای مراکز درمانی و در نهایت ایجاد فرصت حیات مجدد برای هر یک از مردمان ایران زمین است.

در واقع ما در ویتا معتقد هستیم که حق حیات یک حق مسلم برای تمام مردمان سرزمینمان ایران در هر گوشه از این خاک است، لذا باید دست در دست هم داده و تا جایی که می‌توانیم با اقدامات جهادی و با استفاده از منابع و سرمایه‌های کشور همچون نخبگان، سرمایه‌گذاران، مدیران سطوح مختلف و… بتوانیم زندگی پر از سلامت و آسایش را به مردم هدیه دهیم.

پروژه مشترک با خیرین در واقع یک پروژه ملی است که هدف آن ایجاد یک روند روشن، ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه سلامت در مناطق کم‌برخوردار با همکاری ویتا و سازمان‌های خیریه فعال در کشور است، توسعه این پروژه‌ها بی‌تردید به معنای امکان دسترسی مردم در مناطق محروم به تجهیزات با کیفیت، کم‌هزینه و با استانداردهای ملی و بین‌المللی است. لذا ما سعی داریم تا با ایجاد سهولت در امکان همکاری با مراکز خیریه به پیشرفت در این هدف ملی دست یازیم.