سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در بیمارستان

  • خانه
  • وبلاگ
  • سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در بیمارستان
سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی
۲۳دی ۱۴۰۲

سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در بیمارستان

سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در بیمارستان، فرصتی استثنائی برای فعالان حوزه تجهیزات پزشکی سراسر ایران در پلتفرم نوآوری ویتا.

این سمینار که در روزهای ۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه شریف (روز اول) و شرکت ویستا تجهیز احیاء (روز دوم) برگزار شد، با استقبال بی‌نظیر کارشناسان، مسئولان و مدیران تجهیزات پزشکی کشور  مواجه شد.

شرکت‌کنندگان در این برنامه از ۲۲ استان کشور بودند.

محتوای بسیار جذاب آموزشی به صورت کارگاهی و نو بودن مطالب گنجانده شده در برنامه سمینار سبب شد تا مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی از سراسر ایران تقاضای حضور در این سمینار را برای دفتر ثبت نام سمینار ارسال نمایند.

متاسفانه به دلیل کمبود جا و استقبال بسیار زیاد مراکز مختلف امکان ثبت نام و حضور برای برخی از مراکز کشور ایجاد نشد، که ما به عنوان مجری برگزاری این سمینار از تمامی دوستان پوزش می‌طلبیم.

البته بر اساس اعلام مدیرعامل محترم ویتا جناب آقای دکتر ملک‌زاد، به حول قوه الهی دومین دوره این سمینار در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۳ جهت استفاده تمامی عزیزان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار خواهد شد.

انجام آزمایش با تجهیزات ipm شده
انجام آزمایش با تجهیزات ipm شده.

روز اول سمینار در دانشگاه شریف

روز اول سمینار

سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در بیمارستان به عنوان یک فرصت آموزشی استثنائی برای فعالان حوزه تجهیزات پزشکی سراسر ایران در ویستا تجهیز احیاء نشان داد که می‌توان با نگاهی درست به بحث آموزش و ارتقای مدیریت نگهداشت در میان مسئولان و مدیران تجهیزات پزشکی آورده‌های بسیاری برای مراکز درمانی و در کل برای صنعت سلامت کشور به ارمغان آورد.

در این سمینار دو روزه در روز اول پس از پذیرش و خوشامدگویی میهمانان، ابتدا سخنرانی توسط مدیرعامل محترم ویتا و نیز  جناب دکتر حمیدی مطلق انجام شد. پس از آن اساتید منتخب این پلتفرم در جهت مباحث کلی در حوزه IPM صحبت‌ها و موارد آموزشی خود را برای میهمانان شرکت کننده ارائه دادند.

سپس با نظارت و راهنمایی اساتید افراد شرکت‌کننده شروع به طراحی فرم‌های IPM کردند.

فرم‌های طراحی شده قرار بود در روز دوم مرجع کارگاه عملی دوم باشد.

برنامه روز اول در ساعت ۱۶:۳۰ پس از طراحی فرم و نیز بررسی اولیه این فرم‌ها توسط اساتید هر خط به پایان رسید.

روز دوم سمینار

در روز دوم ابتدا میهمانان از نمایشگاه دائمی پلتفرم نواوری ویتا واقع در محوطه حیاط این پلتفرم که شامل تعدادی از دستگاه‌های احیاء و بازیابی شده توسط ویتا بود، بازدید کردند.

سمینار تحول نوآورانه در پلتفرم نواوری
سمینار تحول نوآورانه در ارتقای بازدهی تجهیزات پزشکی در پلتفرم نوآوری ویتا
 کارگاه عملی تجهیزاتی چون ونتیلاتور پمپ و .. در سمینار آموزشی
کارگاه عملی ipm تجهیزاتی چون ونتیلاتور پمپ و .. در سمینار آموزشی
نمایشگاه دائمی پلتفرم نوآوری ویتا محصولات احیاء شده
نمایشگاه دائمی پلتفرم نوآوری ویتا محصولات احیاء شده

پس از انجام کارهای پذیرش مجدد در روز دوم افراد براساس علایق خود در ۴ گروه اولتراسوند، تنفسی، تصویربرداری و جنرال گروه‌بندی شدند و سپس  فرم‌ IPM که توسط پرسنل ویتا طراحی شده بود،به هریک از گروه‌ها داده شد تا براساس آن IPM روی دستگاه‌های موجود در ویتا و زیر نظر اساتید و منتورهای هر خط انجام گیرد.

جذابیت کار عملی بر روی دهها دستگاه پزشکی برای شرکت‌کنندگان ذوق و شعف بسیاری به همراه داشت که بی تردید سبب می‌شد تمامی خستگی چند هفته کار بی وقفه ما پرسنل ویتا و کادر اجرایی سمینار از بین برود.

حضور فعال و مطالبه گر میهمانان عزیز سبب شد تا اشتیاق ما برای برگزاری دوره‌های اینچنینی افزایش یابد.

در اختتامیه نیز گواهی معتبر شرکت در سمینار آموزشی به هر یک از شرکت‌کنندگان اعطا شد.

ما در پلتفرم ویتا تمام تلاش خود را جهت ارائه یک سمینار آموزشی مفید برای تمامی میهمانان عزیز انجام دادیم.

امیدوار هستیم در دوره‌های بعدی سمینار با همفکری عزیزان و مسئولان محترم فعال در حوزه تجهیزات پزشکی بتوانیم برنامه‌هایی با محتوای عالی‌تر و مفیدتر برگزار نماییم.

ایجاد فرصت‌های آموزشی گوناگون در حوزه مهندسی پزشکی یکی از اهداف مهم ویتا است که هریک از مراکز مختلف در سرتاسر کشور می‌توانند جهت بهره‌مندی از این فرصت‌ها با ما در تماس باشند.

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.