ارائه خدمات در حوزه الکتروکاردیوگراف و الکتروشوک

  • خانه
  • وبلاگ
  • ارائه خدمات در حوزه الکتروکاردیوگراف و الکتروشوک
دریافت-مجوز-الکتروشوک-و-الکتروکاردیوگراف
۲۴اردیبهشت ۱۴۰۲

ارائه خدمات در حوزه الکتروکاردیوگراف و الکتروشوک

ارائه خدمات در حوزه الکتروکاردیوگراف و الکتروشوک با حداقل هزینه در حوزه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در مرکز پلتفرم نوآوری ویتا.

پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه خود و توسعه صنعت ریفربیش در ایران با انجام پیشن‌نیازها، ضروریات و اقدامات لازم موفق به کسب مجوز احیا و تعمیرات اساسی الکتروشوک و الکتروکاردیوگراف شد.

این پلتفرم که بنیانگذار صنعت ریفربیش به صورت رسمی و نیز اولین مرکز دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان کشور است،

در طول بیش از ۳ سال فعالیت خود توانسته است خدمات بسیار ارزنده‌ای را به بسیاری از مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارائه دهد.

شرکت دانش‌بنیان ویستا تجهیز احیا (ویتا) قصد دارد تا با ادامه روند توسعه و پیشرفت در صنعت احیای تجهیزات و ملزومات پزشکی خدمات خود را در حوزه تمامی تجهیزات استراتژیک پزشکی به مراکز درمانی ارائه نماید.

همچنین مرکز ویتا یکی از اهداف کلان خود را گسترش صادرات به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای منطقه میداند،

لذا تمامی فعالیت‌ها و خدمات این مرکز در چهارچوب استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

روند دریافت مجوزها

دریافت مجوز فعالیت به صورت جداگانه برای هریک از تجهیزات پزشکی، با تلاش تمامی پرسنل و رعایت تمامی نکات و موارد اعلام شده از سوی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از قوانین سخت ویتا است که تنها تجهیزاتی در این مرکز پذیرش می‌شوند که مجوز و استانداردهای لازم جهت احیا و بازیابی آنها در پلتفرم نوآوری ویتا وجود داشته باشد.

با وجود برخی چالش‌ها و گاهی سختگیری‌های بسیار زیاد از سوی نهادهای مرتبط اما با توجه به الزام رعایت استانداردها و قوانین بسیار سخت ویتا در حین عملیات احیا و بازیابی و نیز تاکید مدیران پلتفرم بر رعایت موارد و نکات ایمنی و فنی، خوشبختانه دریافت مجوز برای تجهیزات مختلف در ویتا به صورت یک روند شفاف انجام می‌پذیرد و این روند با گذشت زمان سرعت بیشتری نیز به خود گرفته است.

تعمیرات اساسی تجهیزات سرمایه‌ای با هزینه بسیار کم و کیفیت بالا همراه با ضمانت خدمتی بی‌سابقه از ویتا در ایران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.