پورتال جامع مشتریان پلتفرم ویتا
پورتال جامع مشتریان پلتفرم ویتا با هدف ارتباط موثر با مشتریان محترم و دریافت بازخورد هدفمند
در راستای تعالی اهداف باشگاه مشتریان راهاندازی شده است.
با راهاندازی این پورتال مراکز میتوانند با ورود به آن جهت هرگونه ارتباط با مجموعه اقدام فرمایند .
به پورتال مشتریان پلتفرم نوآوری ویتا خوش آمدید.
پس از وارد شدن به پورتال مجموعه بر روی “ثبت درخواست جدید” کلیک نمایید.
سپس جهت اطلاع از خدماتی مانند اعلام خرابی، نیاز به سرویسهای دورهای و ثبت نظرات و پیشنهادات خود فرم “ثبت تیکت” و همچنین جهت اعلام خرابی دستگاههای خود فرم “اعلام خرابی” را در لیست ” فرمهای قابل ثبت ” به ثبت رسانید.
جهت آموزش و راهنمایی بیشتر ویدئو آموزشی زیر را مشاهده فرمایید.
(با پوزش از عزیزان ویدیو در اولین زمان ممکن بارگذاری خواهد شد)