دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی

  • خانه
  • وبلاگ
  • دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی
دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی در ویتا
۲۱شهریور ۱۴۰۳

دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی

دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی به صورت کاملا حرفه‌ای و همراه با پروژه عملی برای مدیران، مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی

خب با یک خبر خیلی خوش و البته بی‌سابقه میخواییم روز کارشناسان، مدیران، مسئولان و سایر فعالان حوزه تجهیزات پزشکی رو بسازیم.

کسانی که پلتفرم نوآوری ویتا رو می‌شناسند، میدونن که آموزش با بی‌سابقه‌ترین متدهای آموزشی در ایران و کمترین هزینه اولویت آموزشی این شرکت هست.

مخصوصا دوستانی که در کارگاه‌های قبلی، کارورزی یا سمینار “تحول نوآورانه در ارتقای تجهیزات پزشکی در بیمارستان” شرکت کرده باشند، میدونند که روش و امکانات آموزشی ویتا در سطحی متفاوت از آموزش در حوزه تجهیزات پزشکی قرار دارد.

حالا مدیریت و تیم آموزشی ویتا پس از تجربه‌های موفقی که داشتند، تصمیم گرفتند تا یک دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی رو با یک برنامه‌ریزی خفن و البته هزینه بسیار مناسب برگزار کنند، یک دوره حرفه‌ای با عالی‌ترین متد آموزشی و ضمانت کیفیت آموزش. شما در این دوره چند ماهه یک دنیای آموزشی متفاوت تجربه خواهید کرد.

دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی
دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی
عکس از سمینار تجهیزات پزشکی
عکس از سمینار تجهیزات پزشکی

خب حالا ببینیم چرا می‌گیم یک دنیای متفاوت؟

  • اولا شما به عنوان مدیر، کارشناس، مسئول و یا هر سمتی که با تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها سر و کار دارید، در یک محیطی قرار هست آموزش ببینید که اساتید آن از برترین منتورها و سرپرستان تیم‌های فنی احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در ایران هستند.
  • دوما شما فقط تماشاگر نیستید بلکه اساتید این کارگاه‌ها شما را در عیب‌یابی و تعمیرات تجهیزات مشارکت خواهند داد.
  • سوما شما باید پس از جلسه اول آموزش وقتی به محل کار خودتون برگشتید، موارد آموزش داده شده رو در محل کار اجرایی کنید و نتیجه رو به شکل کتبی برای جلسه بعدی آماده کنید
  • در واقع این دوره تا زمانیکه شما کار رو کاملا حرفه‌ای یاد نگرفتید وظیفه خودش را تموم شده نمیداند
  • گواهی معتبر پس از پایان دوره به شما داده می‌شود.
  • شما در این دوره آموزشی با همکاران خودتون از سراسر کشور در گروه‌های مشترکی قرار می‌گیرید و می‌تونید مهارتهاتون رو تقسیم و مشکلاتتون رو سوال کنید.
  • شما با صدها تجهیز که در حال تعمیرات اساسی هستند روبه‌رو میشید که امکان هرگونه سوال در خصوص هر برند و هر مدل به روز در دنیا رو براتون به وجود میاره
  • در این فرصت آموزشی نکاتی آموزش داده میشه که دغدغه، سوال و مسئله هر مهندس پزشک در محل کارش هست
  • دغدغه و هدف اساتید حل مشکلات بالقوه و بالفعل حوزه کاری شما است که با اون مواجه هستید

هزینه این دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی با بیش از ۱۲۰ ساعت آموزش چقدر خواهد بود؟

اگر بخواییم منصافانه و برابر کیفیت و بهره‌وری این دوره‌ها هزینه اعلام کنیم، بی‌شک براساس پایه هزینه نهادهای دولتی هم که حساب کنیم باید هزینه بیش از ۴۰میلیون تومان باشه.

اما خب ما توی ویتا شرایطی رو تدارک دیدیم که هزینه شما (البته به شرط دارا بودن برخی استانداردها) کمتر از ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان باشه.

سوال اینجاست چطوری میشه دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی با امکانات رفاهی و آموزشی عالی رو با این مبلغ برگزار کرد؟

چرا هزینه دوره‌ای که مدعی هستیم حرفه‌ای هست، اونهم با این نفر ساعت آموزش اینقدر کم هست! باید بگیم خیلی‌ها توی ایران هستند که دلشون میخواد واقعا اسمشون در توسعه و پیشرفت این سرزمین جاودانه باشه. مراکزی که توسعه پایدار در حوزه سلامت براشون ارزشمنده و برای همین ترجیح میدن به جای ماهی ماهیگیری به افراد یاد بدن.

به چه شکل! خب این مراکز در واقع دوست دارند سرمایه و حمایت مالیشون رو در حوزه‌های اصلی و زیرساخت‌های کشور خرج کنن تا به یک نتیجه پایدار و ارزشمند برسند.

به عنوان مثال در حوزه سلامت یکی از برنامه‌های اصلی یک مرکز خیریه بر این امر قرار گرفته که به آموزش موثر مسئولان، کارشناسان و مدیران تجهیزات پزشکی بپردازه.

خب این نگاه ناشی از یک تفکر آینده‌نگر هست، به این معنی که کاربلد بودن و تخصص افراد در بخش تجهیزات پزشکی سبب کاربری صحیح و لذا خرابی کمتر تجهیزات، رفع نواقص و ایرادات دستگاه توسط خود مسئول تجهیزات و عدم هزینه جهت تعمیر و در نهایت سبب انتقال دانش فنی از یک نسل به نسل بعدی و توسعه اون میشه.

در واقع این مرکز خیریه آموزش و ایجاد مهارت موثر در مسئولان تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها رو عامل مهم استفاده بهینه از تجهیزات، کاهش هزینه مراکز، کاهش زمان خواب دستگاه، انتقال دانش و توسعه پایدار در خدمات سلامت میدونه.

حالا بنابر حسن نیتی که پلتفرم ویتا در بحث آموزش در چند سال اخیر از خودش نشون داده و از سمت دیگه علاقه به ارتقای دانش در حوزه سلامت از سوی خیرین، حمایت مدیران، مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی و بهره‌وری از ظرفیت آموزشی موجود جهت ارتقای کیفیت خدمات در بخش سلامت باعث شده که این موسسه نوآور باقی هزینه‌های آموزش رو (البته به همراه ویتا) تقبل کنه و اینطوری شما کمترین هزینه رو برای بالاترین کیفیت تضمینی آموزش در ایران در حوزه تجهیزات پزشکی پرداخت کنید.

گواهی اعطا شده در اولین سمینار تجهیزات پزشکی ویتا
گواهی اعطا شده در سمینار تجهیزات پزشکی ویتا

اعطای گواهی برای؟

ساز و کار پلتفرم ویتا در این کارگاه عملی تجهیزات پزشکی برای صدور گواهی شاید کمی متفاوت از سایر مراکز باشه، به این شکل که ما به شما گواهی حضور میدیم.

اما این گواهی حضور صرفا یک گواهی برای ثبت در رزومه نیست.

ما این گواهی رو به شما میدیم که وقتی مهارتتون رو در جایی نشون دادید و مشکلات کاریتون رو پس از این کارگاه به راحتی حل کردید و اطرافیان از دلیل این مهارت و کاربلدی از شما پرسیدند، گواهی اعطایی این کارگاه رو نشون بدید، تا شما هم سهمی در بهره‌وری دیگران از کارگاه‌های آتی این پلتفرم داشته باشید.

در واقع ما گواهی حضور در دوره حرفه‌ای تجهیزات پزشکی رو به عنوان نشان مهارت شما به شما عزیزان اعطا می‌کنیم.

خب حالا اگر دوست دارید در این کارگاه فنی با کیفیت بسیار عالی، هزینه پایین، گواهی معتبر و مهارت ضمانت شده شرکت کنید، حتما با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴ واحد آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.