پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه

  • خانه
  • وبلاگ
  • پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه
لتفرم-نوآوری-ویتا-در-مسیر-توسعه-خدمات-تعمیرات-اساسی
۱۲تیر ۱۴۰۳

پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه

پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه خود با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سایت دوم خود را در خطوط دیالیز و تجهیزات دندانپزشکی راه‌اندازی کرد.

اگر تجهیزات پزشکی شما با هر برند و مدلی اسقاط شده و یا نمایندگی آن در ایران پشتیبانی تجهیزات خود را انجام نمی‌دهد شما میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن تجهیزات خود را احیاء کنید.

تعمیرات اساسی و بازیابی یا همان احیاء یک روش بسیار ارزشمند با بهره‌وری اقتصادی و فنی بالا است که میتواند بهترین همراه شما برای استفاده طولانی مدت از تجهیزات سرمایه‌ای باشد.

به ویژه اگر تجهیزات مرکز درمانی شما از برندهای بزرگ جهانی باشد که دوست دارید به دلیل کیفیت بالای خدمات‌دهی آن را از دست ندهید، پلتفرم ویتا میتواند این تجهیزات را پس از اسقاط، احیاء و تعمیرات اساسی کرده و به شما تحویل دهد.

جهت اطمینان خاطر کسانی که به صنعت احیاء اعتماد کرده‌اند، پلتفرم ویتا ضمانت یک ساله و خدمات ۳ساله پس از احیاء نیز به مراکز ارائه میدهد.

پس اگر تجهیزاتی دارید که اسقاط شده‌اند و یا نمایندگی فعالی ندارند، میتوانید جهت کسب مشاوره با کارشناسان فنی این مرکز با شماره ۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴ تماس حاصل کنید.

سایت دوم ویتا تقاضا و نیاز مراکز درمانی

سایت دوم ویتا که با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ افتتاح رسمی شد، در پی استقبال بسیار بالای مراکز درمانی از خدمات پلتفرم نوآوری ویتا و نیز تقاضای بسیاری از مراکز برای بازیابی و تعمیرات تجهیزات دیالیز و نیز دندانپزشکی راه‌اندازی شد.

این مرکز آماده ارائه خدمات ویژه در دو خط ذکر شده به تمامی مراکز درمانی در سراسر کشور است.

کاهش هزینه، افزایش کیفیت، کاهش زمان خواب تجهیزات، ضمانت و خدمات ویژه پلتفرم ویتا از امتیازات بسیار ارزشمندی است که این مرکز در طول سال‌های فعالیت خود به مراکز ارائه داده است.

حالا اگر شما هم تجهیزات دیالیز و دندانپزشکی داشتید که نیاز به بازیابی دارد

یا اگر میخواهید هزینه بسیار کم با کیفیت بالای دستگاهتون رو دوباره تجربه کنید، حتما باید با ویتا و خدمات کم‌هزینه، با کیفیت و ارزان اون در ایران آشنا بشید.

توسعه صنعت احیاء و بازیابی به اذعان همه متخصصانی که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت دارند،

میتواند یک انقلاب صنعتی و فنی در حوزه سلامت برای ایران و البته مراکز درمانی به ارمغان آورد.

ونتیلاتور، سی‌تی‌اسکن، پمپ، رادیولوژی، سی‌آرم، دیالیز، یونولیت دندانپزشکی، مانیتور علائم حیاتی، ماشین بیهوشی و سایر تجهیزات پزشکی با هر برند و مدلی میتواند پس از احیاء و تعمیرات اساسی در ویتا با حالت کارخانه‌ای در حداقل زمان جهت ارائه خدمات به بیماران مراکز درمانی شما آماده شود.

پلتفرم نوآوری ویتا در مسیر توسعه خود همواره از نخبگان و افراد با تجربه حوزه مهندسی پزشکی بهره برده است،

بدین لحاظ از کیفیت خدمات خود اطمینان دارد.

پس اگر تمایل به استفاده از خدمات ویژه  تعمیرات اساسی با کمترین هزینه دارید، برای مشاوره رایگان حتما با کارشناسان ویتا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.