صنعت احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در ایران هلث

  • خانه
  • وبلاگ
  • صنعت احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در ایران هلث
حضور مرکز پیشروی تعمیرات و بازیابی (ویتا) در نمایشگاه ایران هلث
۲۶خرداد ۱۴۰۳

صنعت احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در ایران هلث

صنعت احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در ایران هلث سال ۱۴۰۳ درخشش بیشتری از سالهای گذشته داشت.

 

اگر شما هم تمایل دارید بدونید، احیاء و تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی به چه معنا هست؟

یا اگر دوست دارید بدونید فرق صنعت احیاء و  تعمیرات اساسی یا بازتولید تجهیزات پزشکی با تعمیرات چی هست؟

یا اگر علاقمند به استفاده از خدمات این صنعت توسط تنها شرکت رسمی و دارای مجوز از سازمان imed هستید، حتما با مشاوران تیم فنی ما واقع در کارخانه نوآوری شریف تماس بگیرید.

 

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

روزهای نمایشگاه

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان عضوی از پارک فناوری شریف توانست یکبار دیگر توان فنی و دانش بالای فرزندان ایران رو به رخ تمام دنیا به ویژه شرکت‌های بزرگ در منطقه بکشد.

تیم فنی ویتا که حضور بسیار نوآورانه و فعالی در این نمایشگاه داشت، بیش از پیش ارزش و جایگاه صنعت احیاء و تعمیرات اساسی را به شرکت‎‌کنندگان نشان داد.

علاقمندی مراکز درمانی، مسئولان و مدیران تجهیزات پزشکی به استفاده از خدمات بی‌سابقه ویتا سبب جلب توجه بسیاری از فعالان حوزه سلامت و دانشجویان و نیز اساتید رشته مهندسی پزشکی به این پلتفرم شد.

تیم توسعه بازار ویتا و نیز تیم فنی سعی کردند تا با تمام توان به سوالات مختلف در حوزه بازتولید پاسخگوی شرکت‌کنندگان باشند، البته خبر خوب این هست که شما نیز اگر سوالی در این خصوص داشته باشید، از روز شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری (۸ تا ۱۶:۳۰) میتوانید با پرسنل تیم‌های مختلف ویتا در ارتباط بوده و با مشاوران ما در خصوص بازتولید تجهیزات خود یا تهیه انواع تجهیزات پزشکی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تماس داشته باشید.

ازدحام جمعیت در غرفه پلتفرم نوآوری ویتا نشان میداد که پرسنل ویتا توانسته‌اند علاوه بر توسعه صنعت بازتولید اطمینان خاطر فعالان این حوزه را هم به دست آورند.

انرژی بسیار مثبت تمام کسانی که در این سال‌ها با ما همکاری داشته‌اند، نه تنها برای ما مسیر کاری‌مان را روشنتر می‌ساخت بلکه نشان میداد هر یک از مراکز درمانی و مسئولان تجهیزات پزشکی در سراسر ایران عزیز میتوانند بدون کمترین نگرانی از خدمات ویتا نهایت بهره‌ را برده و از سود بسیار بالای کار احیا و تعمیرات اساسی نهایت استفاده را نمایند.

حالا ما پس از نمایشگاه نیز با توان بالا و همچون سال‌های گذشته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در هر نقطه از کشور هستیم.

احیا و تمعیر تجهیزات پزشکی اسقاطی همچون ونتیلاتور، سی‌تی‌اسکن، پمپ تزریق، سونوگرافی، ماشین بیهوشی و دهها تجهیز دیگر، آموزش به علاقمندان برای ورود به بازار کار، تامین تجهیزات با کیفیت کارخانه‌ای همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش، اطمینان خاطر از پرداخت هزینه بسیار مناسب برای تجهیزات با کیفیت و به روز و دهها خدمت دیگر از فعالیت‌های مهم ویتا هستند که شما تنها با یک تماس میتوانید از آنها بهره‌مند شوید.

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.