راهاندازی پورتال جامع مشتریان پلتفرم ویتا
راهاندازی پورتال جامع مشتریان پلتفرم ویتا سبب میشود تا مشتریان در کمترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات از وضعیت دستگاه خود دست یابند.
به خدماتی همچون اطلاع از وضعیت بازیابی دستگاهها، اعلام خرابی، نیاز به سرویسهای دورهای، درخواست خدمات گارانتی و اطلاعات استانداردهای بازیابی دسترسی داشته باشند.
پلتفرم نوآوری ویتا با توجه به اهمیت اصل مشتریمداری و نیز اعلام نیاز مراکز جهت دستیابی سریع و بدون واسطه به وضعیت تجهیزات در حال نوسازی خود و همچنین اطلاع از چگونگی گارانتی و خدمات پس از احیاء در ویتا، پورتال مشتریان خود را راهاندازی کرده و این امکان را برای مشتریان به وجود آورده است تا بتوانند تنها با کلیک بر روی یک لینک به تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص دستگاههای خود دسترسی داشته باشند.
اهمیت پورتال مشتریان در این است که هر یک از مراکز درمانی، بیمارستنها و هر مرکز یا فردی که دستگاهی را به پلتفرم نوآوری ویتا جهت ارائه هرگونه خدمات تحویل داده باشد، از این به بعد بدون نیاز به تماس با افراد و یا مراجعه به مرکز تنها با یک لینک از وضعیت دستگاه خود مطلع خواهد شد.
این اطلاعات از لحظه پذیرش دستگاه در ویتا تا زمان اتمام گارانتی و خدمات پس از احیاء در اختیار مشتریان عزیز خواهد بود.
ویتا با توجه به اصل تامین رضایت مشتریان خدمات و اطلاعات پورتال مشتریان خود را تا زمان ۳سال بعد از احیای تجهیزات پزشکی هر مرکز در اختیار آن مرکز قرار خواهد داد.
ارتباط مشتریان از طریق این سایت برای تمامی مراکز، دانشگاهها، بیمارستانها و سایر نهادهای دولتی و خصوصی از سرتاسر کشور میسر است.
آموزش روند استفاده از خدمات پورتال مشتریان
لازم به ذکر است، تمامی روند استفاده از پورتال مشتریان به صورت کامل، قدم به قدم توسط تیم کارشناسی واحد کنترل پروژه به صورت تئوری و به همراه کلیپ آموزش داده خواهد شد، تا هر فرد از هر مرکزی به راحتی با در اختیار داشتن برخی اطلاعات دستگاه مورد نظر خود بتواند وارد پورتال شده و از آخرین وضعیت تجهیز مرکز خود مطلع شود.
مشتریان عزیز همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال جهت آشنایی بیشتر در استفاده از پورتال میتوانند با کارشناسان محترم واحد کنترل پروژه تماس حاصل کنند.