تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی با کمترین هزینه

  • خانه
  • وبلاگ
  • تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی با کمترین هزینه
800 دستگاه احیا شده در ویتا
۲۲مهر ۱۴۰۳

تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی با کمترین هزینه

تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی با کمترین هزینه در منطقه برای اولین بار جهت بهره‌وری مناسب از منابع موجودجهت بهره‌وری مناسب از منابع موجود در ایران انجام می‌شود.

در این صنعت تجهیزات پزشکی اسقاط شده که جزء برندهای به روز جهانی هستند، از مراکز جمع‌آوری شده و با کمترین هزینه ممکن بازچرخانی و همراه با خدمات پس از احیاء و ضمانت‌نامه به مراکز تحویل داده می‌شود.

امکان استفاده از این خدمات برای تمامی مراکز درمانی کشور وجود دارد.

علاوه بر این پلتفرم نوآوری ویتا سعی دارد تا با همکاری شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه صنعت تعمیرات اساسی و بازچرخانی را در سراسر منطقه ایجاد کرده و علاوه بر صرفه‌جویی ارزی بتواند برای کشور ارزآوری نیز داشته باشد.

در حال حاضر خدمات پلتفرم نوآوری ویتا برای مراکز سراسر کشور به ویژه مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار قابل دسترسی است و این شرکت دانش‌بنیان در یک اقدام بسیار مهم با همکاری تعدادی از موسسات خیریه کشور، توانسته است تجهیزات سرمایه‌ای برای بسیاری از مراکز درمانی کشور تامین نماید.

شما در هر جای کشور که باشید میتوانید با یک تماس در کمترین زمان ممکن از خدمات رایگان مشاوره خرید تجهیزات پزشکی، فروش تجهیزات اسقاطی و نیز خرید دستگاه‌های پزشکی با کمترین قیمت برای مرکز درمانی اقدام نمائید.

۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

حال ویتا در ادامه توسعه خود در مسیر راه‌اندازی صنعت احیاء و بازچرخانی تجهیزات پزشکی در منطقه با هیئت‌های مختلف تجاری از کشورهای همسایه جلسات بسیار مفیدی داشته و توانسته است تا نظر برخی از این هیئت‌های تجاری فعال در حوزه تجهیزات را جهت همکاری و مشارکت در این صنعت سودمند جلب کند.

۳ هیئت روسی در یک هفته

خدمات مشاوره رایگان خرید تجهیزات پزشکی
خدمات مشاوره رایگان خرید تجهیزات پزشکی
مشارکت برای توسعه تعمیرات اساسی ونتیلاتور
مشارکت برای توسعه تعمیرات ونتیلاتور و سایر تجهیزات

در مسیر تلاش برای جلب همکاری از کشورهای همسایه در هفته‌ای که گذشت ۳ هیئت تجاری (در حوزه تجهیزات پزشکی) از فعالیت‌های ویتا دیدن کرده و آمادگی خود را جهت عقد قرارداد برای مشارکت در تعمیرات اساسی یا بازچرخانی تجهیزات پزشکی با کمترین هزینه در منطقه اعلام کرده‌اند.

ما در تیم ویستا تجهیز احیاء (ویتا) امیدواریم تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم خدمات خود را در حداقل زمان با کمترین هزینه ممکن به تمامی کشورهای منطقه ارائه دهیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.