برگزاری وبینار آموزشی تجهیزات و فناوری های بهره ور در بیمارستان برای مدیران و کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • خانه
  • وبلاگ
  • برگزاری وبینار آموزشی تجهیزات و فناوری های بهره ور در بیمارستان برای مدیران و کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۵آبان ۱۴۰۰

“وبینار آموزشی تجهیزات و فناوری‌های بهره‌ور”

وبینار آموزشی تجهیزات و فناوری‌های بهره‌ور در بیمارستان با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و پلتفرم نوآوری ویتا (اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی) برگزار شد.

این وبینار در ۶ بخش (موضوع) با توجه به نیازها و الزامات مدیران و مسئولان تجهیزات پزشکی مراکز درمانی مختلف، از ۲۶ مهر ماه آغاز به کار کرد.

دومین جلسه این وبینار با تدریس دکتر ملک زاد، مدیرعامل پلتفرم نوآوری ویتا و یکی از طراحان اصلی طرح احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی با موضوع مدیریت تجهیزات پزشکی (بخش اول) در روز ۴ آبان برگزار شد.

وبینار پلتفرم ویتا برای مسئولان تجهیزات علوم پزشکی تهران
وبینار پلتفرم ویتا برای مسئولان تجهیزات علوم پزشکی تهران

در این وبینار که با حضور بسیاری از مدیران و مسئولان تجهیزات پزشکی برگزار گردید، مسائل بسیار مهم و استراتژیک مدیریت تجهیزات پزشکی با بهره گیری از استانداردهای ملی و بین المللی و با استفاده از تجربیات دکتر ملک زاد، به عنوان یکی از خبرگان کشور در بحث مدیریت تجهیزات پزشکی بیان شد.

وبینار مذکور با هدف آموزش پرسنل مراکز درمانی با دانش روز تجهیزات پزشکی در بخش‌های مختلف برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این وبینار به صورت کامل با چگونگی مدیریت صحیح و به‌روز تجهیزات پزشکی در بیمارستان آشان می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این وبینار آشنایی مدیران و مسئولان تجهیزات پزشکی با بحث سرویس و نگهداشت پیشرفته بیمارستانی است.

روش‌های کاملا به روز و منطبق با استانداردهای جهانی، که در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهم مطالب این بحث در چگونگی پیش‌بینی خرابی تجهیزات و پیشگیری از آن، اصول صحیح نگهداشت تجهیزات و مطالب مشابه است.

با آموزش این مباحث مدیران می‌توانند زمان خواب دستگاه را کاهش داده و استفاده درست و صحیحی از تجهیزات پزشکی داشته باشند.

هدف اصلی وبینار آموزشی تجهیزات و فناوری‌های بهره‌ور در بیمارستان مدیریت صحیح و کاهش هزینه‌های بخش تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و بیمارستانها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.