قدمی دیگر در مسیر توسعه

  • خانه
  • وبلاگ
  • قدمی دیگر در مسیر توسعه
مجوز سازمان انرژی اتمی
۱۹بهمن ۱۴۰۱

قدمی دیگر در مسیر توسعه

قدمی دیگر در مسیر توسعه پلتفرم نوآوری ویتا، اولین شرکت دانش‌بنیان کشور در حوزه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی

با تلاش مدیریت و پرسنل ویتا سازمان انرژی اتمی کشور اولین مجوز تعمیرات و بازیابی اساسی تجهیزات تصویربرداری در ایران را برای این شرکت دانش بنیان صادر کرد.

پس از تلاش‌های بی وقفه پلتفرم ویتا و با انجام بازدیدها و جلسات متعدد با سازمان انرژی اتمی، مجوز این سازمان برای صنعت احیا و بازیابی تجهیزات تصویربرداری برای نخستین بار در کشور صادر گردید.

در مسیر توسعه
در مسیر توسعه

مدیریت پلتفرم ویتا جناب دکتر ملک‌زاد پس از صدور این مجوز اذعان کردند که با انجام تمامی روند اخذ این مجوز از سوی شرکت دانش‌‌بنیان ویتا و نیز همکاری و مساعدت سازمان انرژی اتمی کشور با وجود برخی چالش‌های اساسی در این زمینه به جهت عدم سابقه دریافت این مجوز در کشور، پروسه اخذ مجوز طی شد.

ایشان ادامه دادند ویتا به عنوان اولین پلتفرم تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور در این ۲ سال فعالیت خود؛ با ارائه خدمات به بیش از ۸۰ مرکز درمانی در کشور همواره یاری‌‌گر این مراکز بودند و در حال حاضر نیز با تلاش تمامی پرسنل در مسیر توسعه صنعت ارزشمند احیا و بازیابی در کشور هستیم و از مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی دعوت می‌کنیم تا با همکاری و حمایت از پلتفرم ویتا ما را در مسیر کاهش هزینه‌های مراکز درمانی و نیز تجهیز مراکز با تجهیزات پیشرفته و کم‌‌هزینه یاری نمایند.

دکتر ملک‌زاد با قدردانی از مراکز و نهادهای مرتبط از جمله سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان که با هدف کمک به صنعت و فناوری کشور و در جهت عدم وابستگی به کشورهای خارجی فعالیت می‌کنند و در واقع طرح‌های ملی هستند، را رمز پیشرفت کشور و دست‌یابی به توسعه و فناوری روز دنیا دانستند.

پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در کنار فعالیت اصلی خود همچنین رسالت آموزش به دانشجویان و علاقمندان حوزه تجهیزات پزشکی را نیز در برنامه کاری خود دارد تا مسیر ورود جوانان به حوزه صنعت را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.