برگزاری همایش مجمع خیرین کشور با حضور نائب رئیس محترم مجلس و وزیر محترم بهداشت

  • خانه
  • وبلاگ
  • برگزاری همایش مجمع خیرین کشور با حضور نائب رئیس محترم مجلس و وزیر محترم بهداشت
مجمع خیرین سلامت احیا و بازیابی ویتا
۲۷فروردین ۱۴۰۱

 “شرکت دانش‌بنیان ویتا حاضر در همایش مجمع خیرین کشور با حضور نائب رئیس محترم مجلس و وزیر محترم بهداشت”

شرکت دانش‌بنیان ویتا با حضور در همایش مجمع خیرین کشور آمادگی خود را جهت همکاری با این مجمع در جهت تجهیز مراکز درمانی بویژه در مناطق محروم اعلام کرد.

مدیریت این پلتفرم آقای دکتر ملک‌زاد اظهار کرد میتوان با تجهیزات اساقطی فرصتی کم‌نظیر برای تجهیز بیمارستان‌های کشور به دست آورد.

دکتر ملک‌زاد، تاکید کرد اگر مراکز تجهیزات اسقاطی خود را به ویتا بسپارند، در کمترین زمان، دستگاه در ویتا احیا و بازیابی شده و با کیفیت نو و کارخانه‌ای تحویل مراکز خواهد شد.

ایشان اعلام کردند ما حاضر به همکاری با تمامی مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ویژه در مناطق محروم هستیم.

صحبت‌های دکتر ملک‌زاد مدیرعامل ویتا
مدیرعامل پلتفرم نوآوری ویتا در صحبت با خبرنگاران همایش

جهت ارتباط و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

 نشست مذکور که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، تعدادی از مراکز درمانی و شرکت‌های فعال در حوزه سلامت نیز دستاوردهای خود را به شکل نمایشگاه در محل این نشست ارائه دادند.

در نمایشگاه جانبی شرکت دانش‌بنیان ویتا به عنوان یکی از استراتژیک ترین و جالب توجه ترین فعالیت های حوزه سلامت به ارائه خدمات و دستاوردهای این مرکز پرداخت.

توجه بسیاری از فعالان حوزه سلامت به طرح احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، استقبال از این طرح و قول به مساعدت آن، نشان از اهمیت این حوزه و توان آن برای ایجاد منبعی بسیار ارزشمند جهت تجهیز و نیز کاهش هزینه های مراکز درمانی است.

در این نمایشگاه نایب رئیس محترم مجلس با فعالیت پلتفرم نوآوری ویتا آشنا شده و جذابیت و اهمیت آن را به ویژه برای مراکز درمانی واقع در مناطق محروم گوشزد کردند.

همچنین او اعلام کرد رواج فرهنگ استفاده از تجهیزات احیا شده می‌تواند سبب کاهش چشمگیر هزینه‌های مراکز شود.

جناب دکتر نیکزاد با تاکید بر ارزش بسیار بالای فعالیت در حوزه احیای تجهیزات پزشکی این فعالیت را در شرایط ویژه کشور بسیار حائز اهمیت عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.