آیین افتتاح خطوط جدید پلتفرم نوآوری ویتا (اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی) با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیین افتتاح خطوط جدید پلتفرم نوآوری ویتا (اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی) با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری
احیا و بازیابی تجهیزات
۱۸بهمن ۱۴۰۰

“خطوط جدید ویتا افتتاح شد.”

خطوط جدید ویتا (اولین مرکز تخصصیی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی) با هدف گسترش خدمات این مرکز افتتاح شد.

مراسم افتتاح این خطوط جدید با حضور دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این مراسم دکتر ستاری از خطوط جدید ویتا رونمایی کرد.

احیای تعداد بیش از ۲۰۰ دستگاه در طول یکسال و نیز اشتغال افراد نخبه دانشگاهی در کنار منتورها و مشاوران با تجربه در حوزه صنعت تجهیزات نشان از تلاش پلتفرم ویتا به عنوان اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، جهت توسعه صنعت احیا در ایران دارد.

دستگاه سی‌آرم
دستگاه سی‌آرم احیایی ویتا با کیفیت کارخانه‌ای

با توجه به شرایط داخلی و نیاز کشور به تجهیزات پزشکی ضرورت احیای تجهیزات اسقاطی که میتواند منبعی ارزشمند در حوزه سلامت باشد، نیاز کشور به توسعه مراکزی همچون ویتا را محسوستر خواهد کرد.

در این مراسم دکتر ستاری با اشاره به اهمیت صنعت احیا، و لزوم حمایت از این صنعت خواستار همکاری و مساعدت مراکز و دانشگاه های مرتبط با پلتفرم ویتا برای رشد صنعت احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی شد.

استفاده از منابع داخلی و توان علمی و فنی کشور بی تردید یکی از راههای مهم پیشرفت ایران و نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی است که مراکزی چون ویتا پیشاوران این صنعت هستند.

مدیران پلتفرم ویتا در این مراسم قول مساعد دادند تا با توجه به همکاری بسیار خوب مراکز درمانی، بتوانند امسال با افزایش تعداد خطوط و نیز افزایش ظرفیت خطوط موجود به روند احیای تجهیزات سرعت عمل ببخشند.

صحبت‌های مهندس مشعوف مدیر فنی ویتا در رابطه با گسترش این طرح ملی

در این باره مدیر فنی ویتا جناب آقای مهندس هادی مشعوف با مثبت ارزیابی کردن روند روبه‎‌رشد ویتا اعلام کرد:

ما با تکیه بر توان نخبگان داخلی و تیم بسیار قدرتمند ویتا معتقدیم با گسترش این صنعت در کشور، بی‌شک یک مسیر بسیار ویژه جهت صرفه‌جویی ارزی باز خواهد شد.

ایشان همچنین اذعان کرد ما در این مرکز به دنبال انجام یک صنعت دانش‌پژوه و به روز هستیم که به کمک آن بتوانیم یاری‌گر بخش درمان بوده و هزینه‌های تجهیزات را تا حد بسیار زیادی کاهش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.