حضور معاونت محترم درمان دانشگاه استان البرز در ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • حضور معاونت محترم درمان دانشگاه استان البرز در ویتا
حضور معاون محترم درمان دانشگاه البرز و هیئت همراه در ویتا
۲۸آبان ۱۴۰۱

حضور معاون درمان دانشگاه البرز در ویتا

حضور معاون درمان دانشگاه البرز در ویتا جهت بازدید از فرایند کلی عملیات احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ایران.

این بازدید به منظور آشنایی نزدیک با صنعت بسیار ارزشمند ریفربیش تجهیزات پزشکی در ایران و نیز بررسی امکان همکاری‌های بیشتر با پلتفرم نوآوری ویتا انجام شد.

در این بازدید تیم بازدید کننده با تقدیر از زحمات پرسنل پلتفرم نوآوری ویتا، راه‌اندازی و گسترش صنعت احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی را یک فرصت بسیار مطلوب برای مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی دانسته، همچنین ارزش اقتصادی این صنعت را برای تمامی مراکز درمانی و برای کشور عزیزمان ایران، بسیار حائز اهمیت دانستند.

با توجه به رایزنی‌هایی که از مدتی قبل با دانشگاه علوم پزشکی البرز در پلتفرم ویتا شروع شده بود، این دانشگاه چندین دستگاه از تجهیزات پزشکی اسقاط شده خود را جهت ریفربیش در اختیار شرکت ویتا قرار داده بود.

در ضمن بازدید معاونت محترم درمان و هیئت همراه زمینه‌های بیشتر همکاری با شرکت ویتا و چگونگی استفاده حداکثری از ظرفیت، دانش و توان فنی و نیز آموزشی این مجموعه با مراکز دانشگاهی و مراکز درمانی در تمام نقاط کشور بویژه در استان البرز بررسی شد.

مراحل مختلف احیا و بازیابی

صنعت ریفربیش یا احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ایران پلتفرم ویتا
صنعت ریفربیش یا احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ایران پلتفرم ویتا

در این بازدید میهمانان ویتا با تمامی مراحل احیا و بازیابی تجهیزات، از زمان اعلام موجودی دستگاه اسقاطی از سوی مراکز درمانی تا زمان ارسال مجدد این تجهیزات به مرکز مورد نظر آشنا شدند.

در این بازدید تیم فنی ویتا ضمن ارائه یک گزارش کامل در خطوط مختلف از عملیات احیا و بازیابی، همچنین از توان ویتا جهت ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در برخی از تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای نیز سخن گفتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مدیریت شرکت ویتا در این بازدید تاکید کرد که هدف اصلی ویتا در راه‌اندازی صنعت ریفربیش، کاهش حداکثری هزینه‌های بخش تجهیزات پزشکی تمامی مراکز درمانی است.

لذا این شرکت جهت دست‌یابی به این هدف تمام سعی خود را به کار گرفته و در این مسیر از توان و دانش نخبگان داخلی استفاده خواهد کرد.

حضور معاون درمان دانشگاه البرز در ویتا علاوه بر آشنایی با روند اجرای عملیات ریفربیش، میتواند راهی برای توسعه و پیشرفت این صنعت در استان البرز بوده و آورده اقتصادی و اجتماعی بسیاری برای این استان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.