بازدید معاونت محترم توسعه دانشگاه همدان از پلتفرم نوآوری ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازدید معاونت محترم توسعه دانشگاه همدان از پلتفرم نوآوری ویتا
اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی میزبان معاون محترم توسعه دانشگاه همدان
۲۴آبان ۱۴۰۱

بازدید معاونت توسعه دانشگاه همدان

بازدید معاونت توسعه دانشگاه همدان با هیئت همراه از پلتفرم نوآوری ویتا، به منظور آشنایی نزدیک با خدمات این مجموعه دانش بنیان.

در این بازدید معاونت محترم توسعه دانشگاه همدان از پیشرفت بسیار چشمگیر ویتا در طی نزدیک دو سال پس از راه‌اندازی اظهار خوشحالی کرد.

ایشان در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور به ویژه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و کمبود بودجه در اغلب مراکز درمانی کشور، این صنعت را یکی از راه‌های بسیار ارزشمند جهت مقابله با کمبود بودجه و نیز تجهیز مراکز درمانی با تجهیزات با کیفیت عنوان کرد.

در بازدید معاونت توسعه دانشگاه همدان و هیئت همراه، تمامی بازدیدکنندگان با بخش‌های مختلف واحد فنی پلتفرم ویتا آشنا شده و از نزدیک شاهد پروسه احیا و بازیابی تجهیزات اسقاطی بودند.

معاون محترم توسعه دانشگاه همدان در مجموعه ویتا
معاون محترم توسعه دانشگاه همدان در مجموعه ویتا

دکتر ملک‌‌زاد مدیرعامل پلتفرم نوآوری ویتا

در این بازدید دکتر ملک‌زاد مدیرعامل پلتفرم نوآوری ویتا نیز با اشاره به اهمیت صنعت ریفربیش، همکاری و مساعدت مراکز درمانی را راهکار اصلی پیشرفت این صنعت دانست.

ایشان با اشاره به وضعیت بودجه و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، اذعان کرد که اگر مراکز درمانی همکاری لازم را با شرکت دانش‌بنیان ویتا داشته باشند، از یک سو هزینه تامین تجهیزات پزشکی به روز و با کیفیت در مراکز کمتر می‌شود.

از سوی دیگر میتوان با استفاده از منابع عظیم تجهیزات پزشکی که با بی‌مهری اسقاط شده‌اند، میتوان بسیاری از مراکز درمانی در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران را تجهیز کرد.

ایشان در ادامه با تشکر از همکاری بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی همدان، تصویب بخشنامه دولت مبنی بر لزوم استفاده از تجهیزات احیا شده را یک عامل بسیار مهم در ترویج فرهنگ بهره‌برداری از تجهیزات ریفربیش شده دانست.

دکتر ملک‌زاد در این بازدید با تاکید بر اهمیت اقتصادی طرح ریفربیش، از مزیت‌ها و دستاوردهای بسیار ارزشمند اجتماعی و فرهنگی این صنعت نام برده، بر لزوم ترویج و همگانی شدن این صنعت در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی کشور تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.