احیاء و نصب دستگاه سی آرم در بیمارستان ۱۵ خرداد.

  • خانه
  • وبلاگ
  • احیاء و نصب دستگاه سی آرم در بیمارستان ۱۵ خرداد.
سی‌آرم، احیا و بازیابی - ویتا
۲۳شهریور ۱۴۰۰

“احیا و نصب دستگاه سی‌آرم در بیمارستان ۱۵ خرداد”

احیا و نصب دستگاه سی‌آرم در بیمارستان ۱۵ خرداد، با تعجب پرسنل بیمارستان مواجه بود. زیرا این افراد در ابتدا تصور بر نو بودن دستگاه داشتند. ظاهر فوق‌العاده و کیفیت بسیار عالی که نتجه زحمات پرسنل ویتا بود، سبب شد در آغاز دستگاه احیا شده نو پنداشته شود.

احیا سی‌آرم 15خرداد در ویتا
احیا سی‌آرم ۱۵خرداد در پلتفرم نوآوری ویتاویتا

پلتفرم نوآوری ویتا با توجه به شرایط ویژه تمام مراکز درمانی در سراسر کشور، به ویژه در مدت شیوع ویروس کرونا همواره جهت عبور از بحران کمبود تجهیزات پزشکی و مرتفع ساختن هزینه­ های سنگین از دوش تجهیزات پزشکی کشور، در کنار این مراکز بوده است. در راستای احیاء و بازیابی دستگاه­ های مختلفی که از سراسر ایران به این مرکز منتقل می­شود.

یک عدد دستگاه سی­ آرم متعلق به بیمارستان ۱۵ خرداد احیاء و پس از نوسازی کامل و بسته­ بندی استاندارد و با گارانتی و خدمات پس از احیاء به این مرکز انتقال داده شد. آنچه در این میان سبب دلگرمی تیم خدمات مهندسی و سرویس ویتا و انتقال این انرژی مثبت به تمام کارکنان پلتفرم شد، لبخند رضایت و اظهار خوشحالی کارکنان بیمارستان بود.

البته با توجه به نوع خدمات احیاء و بازیابی در ویتا که اولین بار در ایران انجام می­شود، این لبخند تابلوی ویژه­ای است که در اغلب مراکز، پرسنل ویتا با آن مواجه می­شوند و بیمارستان ۱۵ خرداد بهانه ­ای بود تا از تمام مراکزی که با ما همکاری کرده و مهربانی و قدردانی خودشان را از ما دریغ نکردند، تشکر کنیم.

دستگاه سی­ آرم ۱۵ خرداد با توجه به وضعیت نامطلوبی که داشت، اسقاط شده و عملا از چرخه درمان خارج شده بود. پس از ورود این دستگاه به ویتا و ارزیابی اولیه، تیم فنی کار مهندسی سخت­افزاری و نرم­افزاری را روی این دستگاه شروع کرده و پس از پایان آن، دستگاه نوسازی کامل شد.

آخرین مرحله کنترل کیفی دستگاه، ثبت خدمات گارانتی، و خدمات پس از احیاء و در نهایت بسته­ بندی آن بود. تیم مهندسی سرویس پلتفرم پس از اتمام مراحل، دستگاه را به مرکز منتقل کردند.

با نصب و راه ­اندازی دستگاه، یک پروژه ­ی دیگر از صدها پروژه­ ی پلتفرم به امید اهدای حیات مجدد به تمام تجهیزات پزشکی که قابلیت احیاء دارند و نیز با هدف نهایی فرصت دوباره زندگی به هموطنان تمام نقاط کشور عزیزمان ایران به پایان رسید.

و بی ­شک آنچه در این میان قدرت زانوی ویتا برای جنگیدن با تمام بی­ مهری­ ها است، امید به طلوع خورشید در سپیده­ دمی است که در آن هیچ مادری در محروم ­ترین نقطه این سرزمین، فرزندش را برای نبودن تجهیزی در کوچکترین مرکز درمانی از دست ندهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.