آموزش در ویتا مجددا کلید خورد.

  • خانه
  • وبلاگ
  • آموزش در ویتا مجددا کلید خورد.
دوره‌های آموزشی تخصصی تجهیزات در پلتفرم ویتا
۱۶اسفند ۱۴۰۱

آموزش در ویتا مجددا کلید خورد.

آموزش در ویتا مجددا با برنامه‌ریزی انجام شده جهت ارائه خدمات آموزشی بی‌سابقه در ایران کلید خورد.

پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان تنها مرکز تخصصی احیای تجهیزات پزشکی با مجوز وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی کشور در دو سال اول فعالیت خود با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوره‌های تخصصی را برای دانش‌جویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط برگزار می‌کرد.

حال این مجموعه پس از چند ماه توقف در بحث آموزش مجددا با یک برنامه هدفمند برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی برای دانش‌جویان و فارغ‌التحصیلان و نیز دوره‌های ارائه راهکارهای عملیاتی حفظ ایمنی بیمار و کاهش خرابی­ها و آموزش اصول ایمنی و عملکرد تجهیزات مختلف برای مدیران و مسئولان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌ها و مراکز درمانی را شروع کرده است.

از جمله دوره‌های برگزار شده در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ دوره مدیران و مسئولان تجهیزات پزشکی مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران بود که با موفقیت به پایان رسید.

دوره-های-تخصصی-مدیران-تجهیزات-پزشکی-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایران
دوره-های تخصصی مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران

نحوه تشکیل دوره‌ها

پلتفرم ویتا قصد دارد تا به دو شکل آزاد و گروهی دوره‌های تعریف شده را برای افراد برگزار نماید. بدین شکل که در بخش آزاد افراد از مراکز و دانشگاه‌های مختلف به صورت فردی با مجموعه تماس گرفته و جهت شرکت در دوره‌ها ثبت نام می‌کنند.

در بخش دوم دانشگاه‌ها و مراکز درمانی راسا خود، با مجموعه ویتا تماس حاصل کرده و لیست دانشجویان، مدیران و کارشناسان خود را جهت حضور در دوره‌ها اعلام می‌کنند.

لازم به ذکر است حداقل نفرات جهت تشکیل هر کلاس ۱۰نفر و حداکثر ۱۲ نفر خواهد بود. برگزاری کلاس‌های خصوصی با تعداد نفرات ۳ الی ۵ نفر خواهد بود.

امتیاز ویژه پلتفرم ویتا نسبت به سایر مراکز آموزشگاهی وجود صدها دستگاه از برندهای مختلف برای تعمیرات و بازیابی، امکان یادگیری در فضای رئال کار و نیز آموزش توسط منتورهای متخصص هر دستگاه به شکل جداگانه است.

افراد آموزش خود را بر روی تجهیزاتی خواهند گذراند که در حال تعمیرات بوده و پس از انجام عملیات احیا و تعمیرات اساسی به مراکز درمانی جهت نصب و راه‌اندازی منتقل خواهند شد.

این فرصت استثنایی آموزش در حال حاضر تنها در پلتفرم ویتا قابل ارائه به علاقمندان است.

در پایان هر دوره به شرکت‌کنندگان گواهی گذراندن دوره تخصصی داده خواهد شد.

در ضمن دانشجویان جهت گذراندن دوره کارآموزی نیز می‌توانند با این مجموعه دانش‌بنیان تماس حاصل نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره: ۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.