کارگاه‌های تخصصی آموزش تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی

  • خانه
  • وبلاگ
  • کارگاه‌های تخصصی آموزش تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی
کارگاه‌های تخصصی تعمیر تجهیزات پزشکی
۲۷دی ۱۴۰۱

کارگاه‌های تخصصی آموزش تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی

کارگاه‌های تخصصی آموزش تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی با هزینه‌ای کمتر از هزینه کلاس‌های جهاد دانشگاهی و با هدف پرورش نیروهای متخصص از میان دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی پزشکی، مکانیک، مهندسی الکترونیک، مهندسی برق و فعالان حوزه تجهیزات پزشکی در پلتفرم نوآوری ویتا برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها به صورت دوره‌ای و در هر دوره تجهیزات یک خط تخصصی به مدت ۱۶ الی ۲۰ ساعت آموزش داده می‌شود.

همچنین پلتفرم در نظر دارد تا برای استفاده بهینه افراد از دوره‌ها و ایجاد امکان شرکت برای دانشجویان و افراد شاغل، این دوره‌ها را به صورت کلاس‌های ۴ساعته در روزهای پنج شنبه یا جمعه برگزار نماید.

لازم به ذکر است مدرسین کارگاه‌های تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی منتورها و متخصصین هر یک از خطوط پلتفرم ویتا هستند که تجربه بسیار زیادی در حوزه تخصصی خود دارند.

از امتیازات و ویژگی‌های بسیار مهم این کارگاه‌ها که برای اولین بار در ایران برای هنرجویان امکان استفاده از آن وجود دارد، آموزش این کارگاه‌ها در محل واقعی کار احیای تجهیزات است که به هنرجویان امکان میدهد تا طیف وسیعی از تجهیزات را مشاهده کرده و در محیطی آموزش ببینند که تجهیزات مربوطه واقعا در حال عیب‌یابی یا تعمیر هستند. لذا شرکت‌کنندگان با مشکلات و موارد واقعی خرابی‌ها آشنا شده و راه‌حل واقعی رفع آن عیوب را آموزش خواهند دید.

با توجه به اینکه پلتفرم نوآوری ویتا یک شرکت دانش‌بنیان بوده و آموزش را یکی از اهداف اصلی خود میداند، هزینه این کارگاه‌ها به صورت حداقلی از هنرجویان دریافت می‌شود تا افراد بیشتری امکان استفاده از این فرصت استثنائی را به دست بیاورند.

ترتیب برگزاری کلاسها بدین شکل خواهد بود که ظرفیت هر یک از کارگاه‌ها که زودتر پر شود از همان هفته کارگاه‌های آن خط شروع خواهد شد.

پس از اتمام دوره‌های هر یک از خطوط، گواهی مربوطه نیز به هنرجویان عزیز اعطا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.