هیئت مدیره بیمارستان میلاد در ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • هیئت مدیره بیمارستان میلاد در ویتا
بازدید قائم مقام بیمارستان میلاد از پلتفرم نوآوری ویتا
۸آذر ۱۴۰۱

بازدید هیئت مدیره بیمارستان میلاد از ویتا

بازدید هیئت مدیره بیمارستان میلاد از ویتا با هدف افزایش همکاری و کاهش هزینه‌های بیمارستانی

در این بازدید هیئتی متشکل از قائم مقام محترم بیمارستان و چند تن از اعضای این بیمارستان با حضور در ویتا و بررسی دقیق پروسه احیا و بازیابی در این مرکز، پیشنهاداتی را جهت افزایش همکاری با پلتفرم ویتا عنوان کردند.

این هیئت ضمن آشنایی با خطوط مختلف احیا و بازیابی، با پروسه کامل ریفربیش از زمان اعلام موجودی دستگاه اسقاطی از سوی مراکز درمانی تا زمان تحویل مجدد دستگاه به مرکز مربوطه آشنا شدند.

بازدیدکنندگان در این دیدار، با تاکید بر ارزش بسیار بالای صنعت ریفربیش اهمیت این صنعت را برای صنعت سلامت کشور حائز اهمیت دانستند.

در این بازدید مدیرعامل پلتفرم ویتا با اشاره به اهمیت ترویج صنعت احیا و بازیابی، این صنعت را برای کشور یک فرصت بسیار مطلوب جهت کاهش هزینه‌های درمان دانسته و ترویج این فرهنگ را بر عهده تمامی نهادهای مرتبط با صنعت سلامت دانست.

اهمیت توسعه صنعت ریفربیش، چگونگی همکاری مطلوب با پلتفرم نوآوری ویتا، توجه مراکز درمانی به استفاده مطلوب از منابع موجود در هر مرکز پزشکی و درمانی، حمایت دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها از شرکت دانش‌بنیان ویتا از مطالب مهم در بازدیدهای این مجموعه از سوی مراکز مختلف است.

ویتا میزبان هیئتی از بیمارستان میلاد تهران
ویتا میزبان هیئتی از بیمارستان میلاد تهران

آثار اجتماعی و فرهنگی ریفربیش

دکتر ملک‌زاد همچنین نتایج اجتماعی و فرهنگی ناشی از تجهیز مراکز درمانی سراسر کشور با تجهیزات احیا شده را بسیار مهم خوانده و استفاده مراکز از این تجهیزات و در راستای این امر تجهیز مراکز مختلف با تجهیزات ضروری را راهی برای کاهش آسیب‌های مهاجرت یا سفر به مراکز استانی به دلیل نبود امکانات پزشکی دانست.

ایشان با اشاره به کاهش مرگ و میر در صورت تجهیز مراکز درمانی مختلف (حتی در دورافتاده‌ترین مناطق کشور)، این امر را روشی مطلوب جهت جلوگیری از آثار منفی اجتماعی و فرهنگی ناشی از سفر افراد از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.