حضور نائب رئیس محترم مجلس در غرفه پلتفرم نوآوری ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • حضور نائب رئیس محترم مجلس در غرفه پلتفرم نوآوری ویتا
احیا و بازیابی تجهیزات اسقاطی
۲۳آذر ۱۴۰۰

“همایش مجمع خیرین کشور”

همایش مجمع خیرین کشور با حضور نائب رئیس محترم مجلس و وزیر محترم بهداشت برگزار شد.

در این نشست که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، تعدادی از مراکز درمانی و شرکتهای فعال در حوزه سلامت نیز دستاوردهای خود را به شکل نمایشگاه در محل این نشست ارائه دادند. در این نمایشگاه جانبی پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان یکی از استراتژیک ترین و جالب توجه ترین فعالیت‌های حوزه سلامت به ارائه خدمات و دستاوردهای این مرکز پرداخت.

توجه بسیاری از فعالان حوزه سلامت به طرح احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، استقبال از این طرح و قول به مساعدت آن، نشان از اهمیت حوزه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی و توان آن برای ایجاد منبعی بسیار ارزشمند جهت تجهیز و نیز کاهش هزینه های مراکز درمانی است.

در این نمایشگاه نایب رئیس محترم مجلس با فعالیت پلتفرم ویتا آشنا شده و جذابیت و اهمیت آن را گوشزد کردند.

همایش مجمع خیرین
همایش مجمع خیرین در حوزه تجهیزات پزشکی

جناب دکتر نیکزاد با تاکید بر ارزش بسیار بالای فعالیت در حوزه احیای تجهیزات پزشکی این فعالیت را در شرایط ویژه کشور بسیار حائز اهمیت عنوان کردند.

اهمیت شرکت در این همایش برای ویتا از جهت امکان ارتباط با فعالان حوزه تجهیزات پزشکی و خیرین این حوزه بود.

با ارتباط دادن فعالان این حوزه پلتفرم نوآوری ویتا قصد دارد تا امکان تجهیز مراکز درمانی کم‌برخوردار را فراهم سازد.

به عبارت دیگر ویتا قصد دارد تا با ایجاد پل ارتباطی میان حوزه سلامت و خیرین مسیر مطمئنی را جهت استفاده از تجهیزات احیا شده در مراکز درمانی مناطق محروم به وجود آورد.

خرید تجهیزات پزشکی اسقاطی توسط خیرین و احیای آنها به صورت کاملا نوسازی شده و با کیفیت کارخانه‌ای در پلتفرم نوآوری ویتا، میتواند کانال دستیابی به امکان تجهیز مراکز در سراسر کشور باشد.

افراد یا مراکزی که تجهیزات اسقاطی دارند که خود آنان نیازی به استفاده از آن تجهیزات ندارند، می‌‌توانند با همکاری با ویتا و فروش تجهیزات پزشکی  خود به این مرکز علاوه بر اینکه سود بسیار بالاییی در مقایسه با فروش این تجهیزات به سمساری به دست آورند، همچنین می‌توانند در یک کار خیر و خداپسندانه نیز شریک باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.