با همت خانواده ویتا و همدلی مراکز همکار یکساله شدیم. هدف ما حیات مجدد تجهیزات پزشکی است

  • خانه
  • وبلاگ
  • با همت خانواده ویتا و همدلی مراکز همکار یکساله شدیم. هدف ما حیات مجدد تجهیزات پزشکی است
احیا و بازیابی در ایران
۱۷مهر ۱۴۰۰

هدف ویتا حیات مجدد تجهیزات پزشکی است. قوت قلب ما لبخند رضایت شماست.

هدف ویتا حیات مجدد تجهیزات پزشکی اسقاطی متعلق به مراکز درمانی مختلف است.

تجهیزاتی که با بی‌مهری کنار گذاشته می‌شوند.

تجهیز پزشکی اسقاطی
دستگاه پزشکی اسقاطی ورود به خط احیا در ویتا (vita)

ویتا با رویکرد نگاهی نو و تازه به تجهیزات پزشکی اسقاطی و استفاده بهینه از منابع موجود در کشور آغاز به کار کرد.

بی‌تردید آغاز هر کاری به ویژه اگر برای اولین بار باشد، بسیار سخت است و آنچه این سختی را آسان جلوه میدهد، هدفی است که از آغاز آن میتوانیم داشته باشیم.

زمانیکه قدم در راه احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی گذاشتیم، بسیاری از آنان که فضای بسیار سخت این فعالیت را می شناختند، نشدن این کار را در ذهن و فکر ما تکرار کردند.

پرسنل ویتا در سالگرد افتتاح این پلتفرم
پرسنل ویتا در سالگرد افتتاح این پلتفرم

احیای تجهیزات پزشکی، فعالیتی که تنها در کشورهای پیشرفته جهان مورد استقبال قرار گرفته است.

اما ما هدفی بزرگتر داشتیم، هدفی که بتواند در شب ناامیدی‌ها کورسوی نجات باشد. آن هدف نجات جان مردم کشورمان بود، در هر مکانی، در هر روستای دوره افتاده ای. آری هدف ما این بود که بتوانیم با بازگرداندن مجدد تجهیزات پزشکی به چرخه درمان کشور علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مراکز، اجازه خروج اسراف گرایانه ی ارز را ندهیم.

هدف ما این بود که بتوانیم دانش آموختگان داخلی را درفضایی علمی و صنعتی به کار گماریم تا که شاید راه رفتن جوانی ناامید از بازار نامناسب کار را ببندیم. تا که بتوانیم از دانش و توان آنان برای سروسامان دادن به صنعت سلامت کشور عزیزمان ایران بهره بگیریم.

آری هدف ما این بود و این است و این خواهد بود که با احیای مجدد تجهیزات پزشکی، امکان تجهیز مراکز درمانی در دورافتاده ترین مرکز درمانی کشور را فراهم کنیم.

در یک ساله گذشته بسیاری از مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که دغدغه ی وطن و پیشرفت آن و دغدغه مردمش را داشتند، با پی بردن به هدف متعالی و ملی ویتا و با نگرشی متفاوت به جهان صنعت و دانش، با ما همراه شدند.

اکنون در یک سالگی ویتا ما با افتخار در کنار کسانی هستیم که میدانند، روزی این وطن باید هزاران بار روشن‌تر شود و برای هر درد این مردم باید هزاران مرهم ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.