نماینده مجلس عراق و هیئت همراه در ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • نماینده مجلس عراق و هیئت همراه در ویتا
نماینده مجلس عراق در پلتفرم ویتا
۵آذر ۱۴۰۱

حضور نماینده مجلس عراق در ویتا

حضور نماینده مجلس عراق در ویتا به همراه هیئت بازرگانی عراقی به منظور توسعه بخش بین‌ملل فعالیت‌های پلتفرم ویتا انجام گرفت.

این هیئت عراقی با توجه به نیازهای کشور عراق به تجهیزات پزشکی از یک سو و تمایل به تجهیز مراکز درمانی خود با هزینه مناسب از سوی دیگر، ضمن بازدید از فعالیت‌های پلتفرم نوآوری ویتا، از نزدیک با چگونگی پروسه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی آشنا شدند.

در این بازدید نماینده مجلس عراق با اظهار خرسندی از ایجاد صنعت بسیار ارزشمند ریفربیش در منطقه توسعه این صنعت را روشی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت در تجهیز مراکز درمانی در کشورهای همسایه دانست.

بیشتر بدانید.

ایشان همچنین با مدیریت پلتفرم نوآوری ویتا جهت تسهیل صادرات تجهیزات احیا و بازیابی شده در پلتفرم نوآوری ویتا گفتگو کرده و از ایشان خواست تا در اسرع وقت همکاری تنگاتنگ بین دو کشور جهت بهره‌مندی مراکز درمانی عراق از خدمات تاثیرگذار و سودمند این پلفترم انجام گیرد.

در این بازدید هیئت بازرگانی عراقی نیز با گفتگو با تیم مدیریتی و فنی ویتا ضمن آشنایی با پروسه عملیات احیا و بازیابی تجهیزات اسقاطی بر رشد همکاری دو جانبه تاکید کردند.

حضور نماینده مجلس عراق در ویتا و هیئت همراه هچنین به منظور اطمینان از کیفیت و خدمات پس از احیای تجهیزات در شرکت ویتا انجام پذیرفت.

لذا این بازدیدکنندگان با بررسی مدرک و استانداردها و قوانین ریفربیش در ایران، از کیفیت بسیار مطلوب تجهیزات احیا شده اطمینان حاصل کردند.

با توجه به رضایت هیئت عراقی از چگونگی اجرای روند صنعت ریفربیش در کشور ایران، و نیز قول مساعد از طرف تیم مدیریتی ویتا قرار بر آن شد تا در اسرع وقت نسبت به همکاری و صدور تجهیزات احیا شده به عراق تصمیمات لازم گرفته شود.

در این دیدار همچنین نسبت به چگونگی حضور تیم فنی ویتا در کشور عراق جهت ارائه خدمات به مراکز درمانی در این کشور تصمیمات مختلفی گرفته شد.

لازم به ذکر است که پلتفرم نوآوری ویتا سابق بر این با کشور افغانستان همکاری مطلوبی در زمینه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.