آغاز دوره چهارم بوت کمپ تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • آغاز دوره چهارم بوت کمپ تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ویتا
احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی ویتا
۲۷شهریور ۱۴۰۰

طرح تعمیرات اساسی و بازیابی تجهیزات پزشکی در دوره چهارم شروع به کار کرد.

طرح تعمیرات و بازیابی اساسی تجهیزات پزشکی که یک طرح کارگاهی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط با حوزه کار ویتاست، در دوره چهارم که اخرین دوره این طرح است شروع به کار کرد.

این طرح که با حمایت ویژه برای شرکت‌کنندگان در رشته‌هایی چون مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع است، در آخرین مرحله خود نیز پس از انتخاب شرکت کنندگان اصلی از میان متقاضیان رسما آغاز شد.

با توجه به اینکه این دوره، دوره پایانی این نوع کارگاه‌های آموزشی با پرداخت فقط ۱۰% از هزینه توسط خود شرکت‌کنندگان است، با استقبال بسیار زیادی روبرو شد، اما به لحاظ رعایت اصول بهداشتی و نیز با توجه به مصاحبه و آزمون به عمل آمده، افراد منتخب در این دوره پذیرش شدند.

البته لازم به ذکر است این نوع دوره‌ها با محتوای مشابه در ماه‌های آینده همواره در ویتا برگزار خواهد شد.

بوت کمپ تجهیزات پزشکی در ویتا

اما دوره‌ها با پرداخت ۵۰% هزینه از طرف خود متقاضی برگزار خواهد شد. ساعات طول دوره و برنامه آن نیز در دروه‎‌های بعدی متفاوت خواهد بود.

لذا کسانی که در دوره‌های سابق موفق به شرکت در این کارگاه‌ها نشده‌اند میتوانند جهت کسب مهارت کامل در حوزه تعمیرات اساسی و بازیابی تجهیزات پزشکی مختلف در دوره‌هایی که برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

یکی از تفاوت‌های اساسی دوره‌های جدید، تعریف هر دوره برای یک تجهیز پزشکی خاص خواهد بود. این امر سبب کاهش ساعات کلاس شده همچنین این امکان را به شرکت کننده میدهد تا در دوره‌ی مربوط به هر یک از تجهیزات پزشکی که تمایل دارد، شرکت کند.

دوره چهارم این بوت کمپ با انتخاب افراد از میان متقاضیان به طور رسمی از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد.

در این دوره نیز افراد پس از آموزش‌های لازم در صورت تایید اساتید به دوره تخصصی یک ماه راه یافته و پس از این دوره جهت فعالیت به واحد منتخب معرفی خواهند شد.به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی اعطا می‌شود.

دوره‌های تخصصی بازیابی تجهیزات پزشکی در پلتفرم نوآور ویتا
دوره‌های تخصصی بازیابی تجهیزات پزشکی در پلتفرم نوآور ویتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.