حضور ویتا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه

  • خانه
  • وبلاگ
  • حضور ویتا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه
حضور متفاوت پلتفرم نوآوری ویتا در نمایشگاه
۲۱آبان ۱۴۰۱

حضور ویتا در گردهمایی مدیران تجهیزات پزشکی

حضور ویتا در گردهمایی مدیران تجهیزات پزشکی کشور به عنوان اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در ایران.

پلتفرم نوآوری ویتا با حضور در این گردهمایی بزرگ، از خدمات و فعالیت‌های بزرگ این شرکت دانش‌بنیان در حوزه بازیابی تجهیزات اسقاطی در کشور رونمایی کرد.

از جمله دستاوردهای بسیار مهم شرکت ویتا میتوان به کاهش خروج ارز، کمک به تجهیز مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار،

کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از کمبود تجهیزات پزشکی در مناطق مختلف کشور، کمک به ایجاد عدالت در حوزه سلامت،

کاهش هزینه‌های مراکز درمانی، آموزش به مدیران تجهیزات پزشکی، آموزش به دانش‌آموختگان حوزه تجهیزات پزشکی جهت ورود به عرصه کسب و کار و نیز کاهش هزینه‌های درمان اشاره کرد.

حضور ویتا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور
حضور متمایز ویتا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه
مسئولان در غرفه پلتفرم نوآوری ویتا
مسئولان صنعت تجهیزات پزشکی در غرفه پلتفرم نوآوری ویتا

غرفه‌ای متفاوت

غرفه ویتا در این گردهمایی به عنوان یک غرفه کاملا متفاوت و البته جذاب برای مدیران تجهیزات پزشکی بود. چرا که ویتا به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و به عنوان مجری یک طرح ملی ، وظیفه اصلی خود را یاری رساندن به صنعت سلامت کشور میداند.

صنعتی که هدف اصلی آن کاهش هزینه‌های بخش سلامت چه برای مراکز درمانی، چه مردم و چه کل کشور است.

حضور ویتا در گردهمایی مدیران تجهیزات پزشکی کشور سبب علاقه‌مندی بیشتر مدیران تجهیزات پزشکی به آشنایی نزدیک با پلتفرم نوآوری ویتا شد.

زیرا این مدیران و مسئولان در طی نزدیک ۲سال گذشته در اغلب محافلی که از سوی نهادهای مرتبط با صنعت سلامت برگزار شد، اغلب با نام ویتا مواجه شده بودند و بسیاری از آنان نیز از خدمات این شرکت دانش‌بنیان استفاده کرده بودند. لذا آشنایی نزدیک با این مرکز که میتوانست آورده‌ی بسیار بالایی برای آنان داشته باشد جالب توجه بود.

ویتا نیز به عنوان اولین مرکز تخصصی احیای تجهیزات پزشکی تمام سعی و همت خود را بر آن گذاشت تا بتواند خدمات حائز اهمیت و البته بی‌سابقه خود را بهتر بشناساند.

در این گردهمایی نمایندگان ویتا علاوه بر معرفی خدمات پلتفرم نوآوری ویتا همچنین از اهمیت و جایگاه ویژه صنعت بازیابی تجهیزات پزشکی اسقاطی در جهان سخن گفتند.

خدماتی که با سرعت بسیار بالایی در کشورهای پیشرفته جهان در حال گسترش است، زیرا علاوه بر کاهش هزینه، کاهش پی‌آمدهای منفی اجتماعی، همچنین میتواند روشی بسیار جدید و خلاقانه در کاهش مصرف منابع موجود برای تولیدات نو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.