شروع به کار دوره سوم از بوت کمپ تخصصی تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی در اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور

  • خانه
  • وبلاگ
  • شروع به کار دوره سوم از بوت کمپ تخصصی تعمیرات و بازیابی تجهیزات پزشکی در اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور
بوت‌کمپ آموزش احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی
۱۱دی ۱۴۰۰

“بوت کمپ تعمیر تجهیزات پزشکی”

بوت کمپ تعمیر تجهیزات پزشکی که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شتابدهنده سنتز و پلتفرم نوآوری ویتا (اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابیی تجهیزات پزشکی) در محل این پلتفرم برگزار می شود، در دور سوم شروع شد.

این بوت کمپ که در راستای اهداف آموزشی و استخدامی پلتفرم ویتا و در راستای توسعه احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی برگزار میشود، با حضور افراد منتخب و پس از انجام مصاحبه و ثبت نام اولیه از روز شنبه ۴ دی ماه آغاز شد. در این دوره ها مباحث مربوط به آشنایی با کاربرد و تعمیرات تجهیزات پرکاربرد پزشکی مانند سی تی اسکن، الکتروشوک، پمپ سرم و سرنگ، ونتیلاتور، ماشین بیهئوشی و برخی دستگاه‌های دیگر، آشنایی با مبانی خطوط مختلف از جمله تصویربرداری، تنفسی و …، کنترل پروژه، تحقیق و توسعه، مدیریت و مباحث تکمیلی دیگر آموزش داده می شود. شرکت کنندگان در این دوره ها پس از طی آموزش‌های لازم از سوی منتورها و مدیران پلتفرم آنالیز شده و افراد برتر به مرحله تخصصی وارد می شوند.

بوت کمپ تخصصی تعمیرات و بازیابی در پلفترم نوآوری ویتا
بوت کمپ تخصصی تعمیرات و بازیابی در پلفترم نوآوری ویتا

در این مرحله هر فرد در هر واحدی که انتخاب شده است به مدت یک ماه آموزش تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی را گذرانده و پس از انجام چند مسئولیت محدود (این مسئولیت توسط مدیر هر واحد به فرد واگذار می شود) در صورت تایید در پلتفرم به صورت نیروی کار استخدام خواهد شد.

لازم به ذکر است افرادی که در مرحله نخست آموزش مورد تایید منتورها نباشند حق شرکت در بوت کمپ بعدی را داشته و نیز گواهی معتبر به ایشان اهدا خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره‌ها دادن آموزش‌های لازم به دانش‌آموختگان داخلی جهت کسب مهارت و ورود به بازار کار است.

به عبارت دیگر در این بوت‌کمپ افراد با کمترین هزینه ممکن و با تدریس بهترین منتورهای حوزه تجهیزات پزشکی آموزش‌های لازم را می‌بینند.

شرایط حضور در این بوت‌کمپ به گونه‌ای است که افراد از رده‌های مختلف و از هر جایی از کشور بتوانند ضمن شرکت در این دوره‌ها از تجربیات بسیار ارزشمند اساتید این پلتفرم استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.