طرح محرومیت‌زدایی سلامت

  • خانه
  • وبلاگ
  • طرح محرومیت‌زدایی سلامت
محرومیت زدایی . ویتا . تجهیز مراکز
۱۸مرداد ۱۴۰۰

طرح محرومیت‌زدایی سلامت

طرح محرومیت‌زدایی سلامت در پلتفرم نوآوری ویتا که از اهداف اصلی این شرکت دانش‌بنیان است، با همکاری مجمع خیرین سلامت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و ویتا انجام خواهد شد.

شرکت ویتا در نظر دارد تا در طرحی جامع که هدف آن تجهیز مراکز درمانی بویژه در مناطق محروم،با تجهیزات احیا و بازیابی شده است، یاری‌گر درمان در تمام کشور باشد.

در این طرح دستگاه‌های اسقاطی از مراکز مختلف جمع‌آوری شده و با حداقل هزینه احیا و به مراکز نیازمند تحویل داده می‌شود.

دستگاه‌های اسقاطی باید از برندهای بزرگ و با کیفیت جهانی بوده و قابلیت بازگشت به شرایط کارخانه‌ای را داشته باشند.

مراکزی که نیاز به تجهیزات اسقاطی خود ندارند، می‌توانند با فروش این تجهیزات به ویتا با بهترین قیمت ممکن، زمینه‌ساز یک کار بسیار بزرگ ملی باشند.

در این طرح این تجهیزات پس از احیاء به ترتیب اولویت (نسبت به محرومیت هر شهر یا روستا) در اختیار مراکز قرار می‌گیرند.

همچنین باید گفت تجهبزات احیاء شده همراه با گارانتی و ضمانت خدمات پس از احیاء است.

تجهیز بیمارستان در مناطق محروم با همت ویتا
تجهیز بیمارستان در مناطق محروم با همت پلتفرم نوآوری ویتا

استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از مناطق محروم کشور در اولویت این طرح قرار دارد.

طی مروادت انجام شده با مراکز و نهارهای مرتبط همچون مجمع خیرین سلامت، بسیاری از هزینه‌های احیا و بازیابی این تجهیزات برای مراکز اشاره شده، توسط مجمع خیرین، پلتفرم ویتا و سایر نهادهای ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

پلتفرم ویتا با توجه به اهمیت بخش سلامت و نیاز مردم به خدمات درمانی کمک به تجهیز مراکز در مناطق محروم را از اولویت‌های خود می‌داند.

براین اساس مدیران ویتا معتقدند با تجهیز درمانگاه‌ها در این مراکز، بخش زیادی از هزینه‌های مردم همچون هزینه انتقال بیمار به مناطق دوردست، اقامت اجباری در شهرهایی که مرکز درمانی مجهز دارند، یا حتی مرگ در مواردی که بیمار نیاز به یک تجهیز فوری دارد، به طور چشم‌گیری می‌تواند کاهش پیدا کند.

با توجه به آثار بسیار ارزشمند این طرح برای کشور ویتا همواره در صدد افزایش همکاری خود با نهادهای خیریه کشور است. لذا هریک از افراد حقیقی یا مراکز خیریه در سطح کشور می‌توانند با شرایط بسیار مطلوب وارد همکاری با شرکت ویتا شده و به ارائه خدمات سلامت به مناطق کم‌برخوردار اقدام کنند.

هدف ویتا توسعه اقدامات خیرخواهانه در سراسر کشور و استفاده حداکثری از خدمات و توان شرکت دانش‌بنیان ویتا و نیز مراکز خیریه در جهت پیشبرد اهداف مربوط به حوزه سلامت است.

در این راستا پلتفرم نوآوری ویتا با ایجاد سهولت در روند همکاری و نیز استقبال از تمامی پیشنهادات مفید و ارزشمند از سوی مراکز خیریه، آماده انعقاد قرارداد با خیرین است.

همچنین لازم به ذکر است ما در یک همکاری بسیار گسترده یکی از قراردادهای مهم حوزه تجهیزات پزشکی را با بنیاد علوی منعقد کرده‌ایم و امید داریم تا با پیوستن سایر خیرین به این حرکت جهادی و بزرگ بتوانیم خدمات بیشتری را به مراکز درمانی مناطق محروم در بحث احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی ارائه دهیم.

اگر شما نیز به عنوان یک خیر مشغول خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار هستید، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس جهت همکاری ۰۲۱۶۶۸۱۲۰۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.