بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ویتا
۲۰دی ۱۴۰۱

بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ویتا

بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ویتا در حالی انجام شد که با توجه به فعالیت بسیار تاثیرگذار مرکز ویتا در یاری رساندن به مراکز درمانی کشور، این مرکز در تیتر مباحث نهادهای مرتبط با حوزه سلامت و صنعت درمان کشور قرار دارد.

در این بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تجلیل از پیشرفت پلتفرم نوآوری ویتا و خدمات بسیار ارزنده این پلتفرم به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی، اظهار امیدواری کردند با توسعه فرهنگ استفاده از تجهیزات پزشکی احیا و بازیابی شده و نیز توجه به استفاده بهینه از منابع موجود در مراکز پزشکی کشور، صنعت ریفربیش بتواند جایگاه واقعی خود را در جامعه سلامت کشور به دست آورد.

بازدیدکنندگان با اشاره به مشکلات اقتصادی عدیده‌ای که بیمارستانهای کشور با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنند، اظهار کردند که میتوان با توسعه صنعت احیا و بازیابی در کشور علاوه بر بهره‌‌گیری حداکثری از منابع موجود، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت تجهیزات پزشکی، همچنین میتوان به عنوان اولین کشور در منطقه وارد حوزه صادرات تجهیزات پزشکی شد.

در این بازدید مسئولان و مدیران پلتفرم نوآوری ویتا با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند ویتا در طی ۲سال گذشته برای تمامی مراکز درمانی که با این شرکت همکاری داشته‌اند، افزودند اگر بتوان با حمایت لازم از ویتا صنعت ریفربیش را در کشور نهادینه کرد، میتوان بعد از چند سال بهره‌های بسیار فراوان از صنعت مذکور برده و زمینه صادرات تجهیزات پزشکی احیا شده را به تمامی کشورهای منطقه به دست آورد.

همچنین میتوان با بازگرداند تجهیزات پزشکی اسقاطی به چرخه درمان، به تجهیز مراکز درمانی کشور در مناطق کم‌برخودار کمک کرد، امری که بی‌شک میتواند باعث کاهش چشمگیر آثار سوء کمبود تجهیزات در شهرهای کوچک و مناطق کم‌برخوردار گردد. آثاری چون آثار سوء اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که بسیاری از خانواده‌ها و نیز به طور کلی کشور همواره با آن مواجه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.