بازدید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، زاهدان و ایرانشهر از ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازدید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، زاهدان و ایرانشهر از ویتا
بازدید ویتا مرکز احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی
۲۷اردیبهشت ۱۴۰۱

” بازدید از پلتفرم نوآوری ویتا “

بازدید از پلتفرم نوآوری ویتا به عنوان اولین شرکت دانش بنیانی که در حوزه احیای تجهیزات پزشکی به صورت رسمی فعالیت خود را در کشور شروع کرد، توسط روسای دانشگاه ۳ شهر سمنان، زاهدان و ایرانشهر بود.

در این بازدیدها میهمانان از پیشرفت بسیار قابل توجه ویتا ابراز شگفتی کرده و اظهار امید کردند تا با گسترش فعالیت این شرکت در سراسر کشور، مشکل کمبود تجهیزات با کیفیت به ویژه در مناطق محروم حل شود.

آقای دکتر موحد رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در این بازدید اعلام کرد با توجه به نیاز مبرم این شهر به دستگاه های پزشکی پیشرفته همکاری با ویتا میتواند یکی از اولویت های این دانشگاه جهت رفع نیاز مراکز درمانی باشد.

احیای تجهیزات پزشکی به صورت رسمی و با گارانتی و خدمات پس از احیا یکی از مهمترین و ارزانترین راه های تجهیز مراکز درمانی کشور خواهد بود.

تاکید هر سه رئیس دانشگاه بر استفاده حداکثری از تجهیزات اسقاطی مراکز وابسته به این دانشگاه ها جهت احیا و بازگشت به مراکز درمانی از مهم ترین بحث های این بازدید بود.

بازدید دکتر موحد و دکتر غزنوی
بازدید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی از ویتا

باید گفت بازدید از پلتفرم نوآوری ویتا در واقع اولین قدم جهت همکاری با این مرکز برای بخشیدن حیات مجدد به تجهیزات اسقاط شده است.

حیاتی مجدد برای تجهیزاتی که قرار بود به عنوان آهن‌قراضه وارد گورستان‌های تجهیزات پزشکی شوند.

“فرصت آموزش در ویتا”

همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی نه تنها در زمینه احیا و بازیابی تجهیزات، بلکه در زمینه آموزش نیروهای نخبه داخلی و استفاده از دانش‌آموختگان کشور در زمینه صنعت احیا نیز بسیار مهم است.

نخبگانی که میتوانند با معرفی از سوی دانشگاه‌ها وارد پروسه آموزشی ویتا شده و پس از آموزش، به حوزه کسب و کار وارد شوند.

دوره‌های آموزشی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان در ویتا
دوره‌های آموزشی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان در ویتا

لذا این بازدید فرصت بسیار مهمی را برای دو طرف به وجود آورد تا بتوانند از پتانسیل یکدیگر در حوزه سلامت، دانش و پژوهش استفاده نمایند.

در واقع دانشگاه‌ها میتوانند با همکاری ویتا زمینه پیوند دانش و صنعت را فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.