بازدید روسای بیمارستان‌های بقیه الله و جماران از ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازدید روسای بیمارستان‌های بقیه الله و جماران از ویتا
۱۱تیر ۱۴۰۱

” بازدید روسای بیمارستان‌های بقیه‌الله و جماران از پلتفرم نوآوری ویتا”

بازدید روسای بیمارستان‌های بقیه‌الله و جماران از پلتفرم نوآوری ویتا با هیئت همراه.

رئیس بیمارستان بقیه‌الله
رئیس بیمارستان بقیه‌الله در پلتفرم نوآوری ویتا

ایجاد صنعت احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی توسط یک تیم بسیار خبره در حوزه تجهیزات پزشکی و با استفاده از نخبگان داخلی توجه میهمانان را به خود جلب کرد.

در این بازدید بازدیدکنندگان هر کدام به صورت جداگانه اظهار امیدواری به آینده این صنعت بسیار جذاب و اقتصادی و سودآور کردند.

میهمانان با علاقمندی به راه‌اندازی این صنعت بسیار سودآور به ویژه برای مراکز درمانی کشور، قول همکاری و مساعدت از طرف این دو بیمارستان به پلتفرم نوآوری ویتا دادند.

در این بازدید جناب آقای دکتر خداپرست اذعان داتشند می‌توان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیز مراکز درمانی مختلف، زمینه تجهیز بیمارستان‌های مناطق محروم را از طریق تجهیزات احیا و بازیابی شده به وجود آورد.

در این بازدید همچنین، میهمانان با اشاره به وجود تجهیزات اسقاطی فراوان در انبارهای مراکز درمانی مختلف اذعان داشتند این تجهیزات اسقاطی علاوه بر هزینه‌های نگهداشت بسیار زیاد برای مراکز درمانی، در بسیاری از موارد با عدم نگهداشت استاندارد، کاملا به صورت آهن‌قراضه درآمده و به سمساری‌ها فروخته می‌شود.

لذا وجود مراکزی همچون شرکت دانش‌بنیان ویتا علاوه بر اینکه میتواند هزینه‌ی نگهداشت این تجهیزات را از دوش مراکز بردارد، همچنین میتواند با استفاده از دانش احیا و بازیابی با حداقل قیمت ممکن، تجهیز مورد نظر را با کیفیت عالی و ضمانت و گارانتی به مرکز مربوطه بازگرداند.

دکتر خداپرست ریاست بیمارستان جماران
دکتر خداپرست ریاست بیمارستان جماران در ویتا (VITA)

بازدیدکنندگان با همچنین امکان خرید تجهیزات اسقاطی توسط ویتا را یک فرصت طلایی برای تمامی دانشگاه‌ها و مراکز درمانی دانستند که امکان فروش این تجهیزات را با بالاترین قیمت ممکن برای آنها به وجود میآورد.

ارائه خدماتی چون سرویس و نگهداشت پیشرفته جهانی، فرصت آموزش برای تیم‌ها و دانشجویان معرفی‌شده از سوی دانشگاه‌ها و انجام به‌روزرسانی‌های تکنولوژیکی بر روی برخی از تجهیزات، از جمله مواردی بود که برای میهمانان بسیار جذاب بود.

روسای هر دو بیمارستان با تاکید بر همکاری با پلتفرم نوآوری ویتا، استفاده از خدمات بسیار نوآورانه ویتا را نیز یک شانس طلایی برای مراکز و دانشگاه‌ها دانستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.