دکتر عراقی‌‌زاده رئیس محترم اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح

  • خانه
  • وبلاگ
  • دکتر عراقی‌‌زاده رئیس محترم اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح
۱۲مرداد ۱۴۰۱

بازدید دکتر عراقی‌زاده از ویتا

بازدید دکتر عراقی‌زاده از ویتا و تاکید ایشان به اهمیت راه‎‌اندازی صنعت احیا و بازیابی در کشور.

دکتر عراقی‌زاده در ویتا
دکتر عراقی‌زاده در بازدید از ویتا

ایشان در این بازدید، ضمن اشاره به دانش بسیار بالای پرسنل ویتا، استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی اسقاطی را تبدیل منابع به ظاهر کم‌ارزش به یک ثروت ملی دانست.

رویکرد مثبت دکتر عراقی‌زاده و هیات همراه ایشان به فعالیت پلتفرم نوآوری ویتا سبب ایجاد روحیه مثبت و ادامه تلاش جهادی کارکنان ویتا جهت دستیابی به هدف ملی تجهیز تمام مراکز درمانی در سرتاسر میهمن عزیزمان ایران شد.

دکتر عراقی‌‌زاده همچنین با ضروری دانستن توسعه فرهنگ استفاده از تجهیزات پزشکی احیا شده، تلاش برای ایجاد همکاری گسترده با ویتا را از اهداف آتی ستاد کل نیروهای مسلح دانست.

پلتفرم نوآوری ویتا میزبان دکتر عراقی‌زاده
پلتفرم نوآوری ویتا میزبان دکتر عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح

دکتر ملک‌زاد، مدیرعامل پلتفرم ویتا در این بازدید با شرح چگونگی فعالیت ویتا و تلاش برای دستابی به استانداردهای جهانی در این حوزه، احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی را از فرصت‌های بسیار ارزشمند شرکت‌های دانش‌بنیان جهت استفاده از منابع موجود کشور دانست.

جهت مطالعه بیشتر

ایشان همچنین بهره‌‌مندی از نخبگان داخلی در این حوزه را یک فرصت بسیار ارزشمند برای جوانان و یک روش بسیار موثر در پیشگیری از خروج نخبگان از کشور دانست.

مدیر عامل ویتا لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه در حوزه سلامت را از ضرورت‌های بسیار استراتژیک دانسته و ضمن تاکید بر ایستاگی تمامی پرسنل ویتا در برابر مشکلات مختلف، از سردار عراقی‌زاده خواست تا با همکاری با پلتفرم ویتا، امکان توسعه صنعت ریفربیش را فراهم نموده و فرصت ایجاد شده برای نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بزرگ کشور  را تقویت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.