حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی در دفتر پلتفرم نوآوری ویتا

  • خانه
  • وبلاگ
  • حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی در دفتر پلتفرم نوآوری ویتا
۱۶آذر ۱۴۰۱

بازدید دکتر دهقانی فیروزآبادی معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری از دفتر ویتا

بازدید دکتر دهقانی فیروزآبادی معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری از دفتر ویتا در حالی انجام شد که این معاونت قصد دارد تا با حمایت از شرکت‌های دانش‌‌بنیان در حوزه پزشکی و تجهیزات پزشکی بتواند قدم موثری در پیشرفت صنعت سلامت کشور بردارد.

دکتر دهقانی در این دیدار ضمن آشنایی با پروسه دقیق عملیات احیا و بازیابی تجهیزات اسقاطی با اهداف کلان و خرد پلتفرم نوآوری ویتا در راه‌اندازی صنعت ریفربیش در ایران نیز آشنا شد.

در این بازدید مدیریت پلتفرم نوآوری ویتا با اشاره به اینکه ویتا با راه‌اندازی صنعت احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی علاوه بر حمایت از مراکز درمانی و صنعت سلامت کشور، همچنین از ظرفیت‌های علمی و فنی کشور نیز استفاده بهینه کرده است، همچنین افزود، ما از تمامی منابع و ظرفیت‌های کشور در حوزه صنعت ریفربیش استفاده کرده و بویژه مسیر بسیار بزرگی را در فراروی نخبگان داخلی کشور قرار داده‌ایم.

پلتفرم نوآوری ویتا میزبان معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری
پلتفرم نوآوری ویتا میزبان معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت و ارزش کار پلتفرم نوآوری ویتا در راه‌اندازی یک طرح بزرگ ملی، این پلتفرم را محکوم به پیشرفت دانست. زیرا ایشان معتقد بودند با توجه به شرایط کشور و نیز نیاز مبرم به تجهیزات پزشکی با کیفیت با هزینه پایین ما در زمان حاضر نیاز به حضور شرکتی همچون ویتا داریم تا بتواند در این شرایط سخت یاری‌رسان مراکز درمانی کشور و همچنین صنعت سلامت ایران باشد.

دکتر دهقانی همچنین قول دادند تا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مساعدت و همکاری لازم را جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر شرکت دانش‌‌بنیان ویتا با این شرکت داشته باشند.

دکتر ملک‌زاد مدیریت پلتفرم ویتا در این بازدید با مقدس خواندن هدف ویتا برای کاهش هزینه‌های حوزه سلامت، تجهیز مراکز درمانی با تجهیزات پزشکی با کیفیت و همچنین آموزش نخبگان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط جهت ورود به بازار کار و صنعت، این شرکت دانش‌بنیان را یک الگوی خوب جهت توجه سایر نهادهای مرتبط به حوزه ریفربیش دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.