دکتر قانعی رئیس ستاد زیست فناوری

  • خانه
  • وبلاگ
  • دکتر قانعی رئیس ستاد زیست فناوری
احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی ویتا
۱۱اسفند ۱۴۰۰

“بازدید از طرح ملی احیا”

بازدید از طرح ملی احیا به منظور حمایت از این طرح بزرگ ملی.

دکتر قانعی رئیس ستاد زیست فناوری در پلتفرم ویتا در این بازدید دکتر قانعی به همراه مهندس آزادبخت مدیرکل دفتر صنایع تجهیزات پزشکی وزارت صمت از دستاوردهای ملی پلتفرم ویتا (اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی) دیدن کردند.

در این بازدید که در روز دوشنبه ۹ اسفند ماه برگزار شد.

دکتر قانعی و مهندس آراذبخت ضمن بازدید از فعالیت و گسترش بسیار سریع پلتفرم ویتا در جهت احیای تجهیزات پزشکی اسقاطی در سراسر کشور با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز و کمک به بخش سلامت، راهکارهای متعددی را جهت رفع موانع رشد این حوزه استراتژیک، بیان کردند.

بازدید دکتر قانعی رئیس ستاد زیست فناوری از پلتفرم نوآوری ویتا (vita)
بازدید دکتر قانعی از اولین مرکز تخصصی احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی ایران

 

دکتر قانعی رئیس ستاد زیست فناوری در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت نقش مراکزی همچون ویتا برای جلوگیری از خروج دانش آموختگان و نخبگان داخلی و نیز استفاده بسیار مطلوب و متفاوت از منابع و ثروت های مسکوت در کشور، قول مساعدت به همکاری در زمینه ترویج فرهنگ استفاده از تجهیزات احیاء شده را نیز دادند.

تلاش برای شناساندن ویتا به مراکز درمانی و افراد فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و نیز فرهنگسازی جهت استفاده از خدمات احیاء در میان دانشگاههای علوم پزشکی و تمامی مراکز مرتبط از دیگر توصیه های دکتر قانعی در این بازدید بود.

دکتر قانعی، ایجاد پلتفرم دانش بنیان ویتا را یک قدم بسیار مهم و شروع متفاوت جهت استفاده بهینه از منابع کشور اعلام کرد.

در این بازدید مهندس آزادبخت نیز با اشاره به اهمیت رواج فرهنگ استفاده از تجهیزات احیاء شده و نیز ترغیب مراکز به همکاری با ویتا را از مهمترین اقدامات مراجع ذی الصلاح دانست.

ایشان بازدید از طرح ملی احیا را به عنوان قدمی حمایتی از این مجموعه دانست و گفت آشنایی با روند احیا و نیز چگونگی انجام کار میتواند سبب جذب مراکز درمانی کشور گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.