بازدید از ویتا اداره کل تجهیزات پزشکی
۲۸تیر ۱۴۰۰

“بازدید اداره کل تجهیزات پزشکی از طرح ملی احیای تجهیزات پزشکی:”

بازدید اداره کل تجهیزات پزشکی از طرح ملی احیای تجهیزات پزشکی که به عنوان اولین شرکت دارای مجوز از این اداره آغاز به فعالیت کرده است.

دکتر رحیم­‌پور و دکتر نجفی به نمایندگی از اداره کل تجهیزات پزشکی از روند اجرایی برنامه­‌های پلتفرم نوآوری ویتا در امر ریفربیش بازدید کردند. در جریان این بازدید مدیران ارشد پلتفرم ویتا به پاسخگویی به سوالات تخصصی هیئت بازدیدکننده از چگونگی روند کلی کار در این مجموعه و نیز ریفربیش دستگاه­ها به صورت  فنی پرداختند.

بازدید اداره کل تجهیزات پزشکی از ویتا
بازدید اداره کل تجهیزات پزشکی از اولین مرکز احیای تجهیزات پزشکی در کشور با مجوز اداره کل

از مهمترین سوالات مطرح شده می­توان به تخصص مدیران و منتورهای مجموعه، چگونگی آموزش نخبگان و استفاده آنان از تجربه اساتید بزرگ تجهیزات و ملزومات پزشکی، روند شناسایی دستگاه‌های حوزه­ی تخصصی تیم فنی برای احیا، پروسه شناسایی ایرادات دستگاه، تعمیر آن و ورود دوباره دستگاه به چرخه درمان کشور، حمل این دستگاه­ها به مجموعه ویتا و برآورد هزینه‌­های انجام شده برای راه‌­اندازی مجموعه اشاره کرد.

این بازدید در واقع پاسخ به دغدغه اداره کل تجهیزات پزشکی در خصوص چشم‌­انداز بلند مدت پلتفرم ویتا بود.

با توجه به هدف ملی این مجموعه برای ورود دوباره بسیاری از تجهیزات پزشکی قابل استفاده به چرخه درمان کشور، کاهش ارزبری، ورود نخبگان کشوری به صنعت و کاهش وابستگی به واردات، اداره کل تجهیزات پزشکی به عنوان نهادی مسئول در زمینه صنعت سلامت کشور به بررسی دقیق و تخصصی روند اجرای برنامه­‌های آتی پلتفرم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.